ונגר צפוי להגיש הצעה לרכישת קוקורין בינואר

קוקורין. חוזהו בדינמו מוסקבה קרוב להסתיים
קוקורין. חוזהו בדינמו מוסקבה קרוב להסתיים | צילום: Gettyimages

חלוץ דינמו מוסקבה ורוסיה שוב על הכוונת. המנג'ר הכחיש עזיבה ב-2017

(גודל טקסט)

ארסן ונגר הכחיש אתמול אחרי הניצחון של ארסנל על ווטפורד 0:3 שיש לו תאריך יעד לפרישה. בסוף השבוע האחרון פורסם שהצרפתי אמר לחברי הנהלת הקבוצה בכינוס השנתי שהוא מתכוון להשאיר את הקבוצה ליורש שלו בצורה טובה מכיוון שהוא מסיים את חוזהו בקיץ 2017, ועל כן ההנחה היתה שהוא יסיים את תפקידו בקבוצה בתאריך זה, אבל ונגר אף פעם לא מוותר. הוא הבהיר אתמול שלא קבע תאריך יעד לפרישתו מהקבוצה. 

 

ונגר שיבח את המשחק של קבוצתו אחרי שהתותחנים כבוש מרגלי אלכסיס סאנצ'ס, אוליביה ז'ירו וארון ראמזי תוך 12 דקות במחצית השנייה. "היה קשה בחצי הראשון בגלל שווטפורד היו מאורגנים טוב על המגרש. ב-20 הדקות הראשונות לא היינו לגמרי על המגרש. לאט לאט התחלנו להיכנס לעניינים. ברגע שכבשנו בחצי השני לא הפסקנו להתקיף. השער הראשון הימם אותם, השער השני גמר אותם". 

 

 

ונגר שצפוי למשחק קשה נגד באיירן מינכן באלופות השבוע אמר על סאנצ'ס: "הוא משחק עם כל כך הרבה ביטחון. הוא היה פשוט נפלא". 

 

בתוך כך פרסם היום ה'סאן' שארסנל תנסה לרכוש שוב את אלכסנדר קוקורין מדינמו מוסקבה, שמחירו 7 מיליון ליש"ט. הוא ניסה קודם לכן להשאילו, אבל בקבוצה הרוסית סירבו. כעת הוא ינסה לקנות אותו בינואר הקרוב.

 

קוקורין. עשוי להיות תותחן בקרוב (Gettyimages)

 

ארסנל המדורגת שנייה מרחק שתי נקודות ממנצ'סטר סיטי מרגישה שיש לה סיכוי לזכות באליפות לראשונה מאז 2004. חוזהו של החלוץ מסתיים בקיץ 2016 ומכאן מחירו הנמוך יחסית. בקיץ הוא יוכל לעבור בחינם לתותחנים, אבל ונגר לא יכול הפעם לחכות עד אז. קוקורין המשחק בנבחרת רוסיה אמור לככב ביורו הקרוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי