מוריניו נגד וילמוטס: "יש מאמנים בלי אתיקה"

מוריניו. לא פותח את הפה
מוריניו. לא פותח את הפה | צילום: Gettyimages

'המיוחד' זועם על ההתערבות של מאמן בלגיה בעתידו של הזאר

(גודל טקסט)

צ'לסי וז'וזה מוריניו ישחקו היום (שבת) במשחק ליגה חשוב באפטון פארק נגד ווסטהאם (חי בספורט1 החל מ-17:00). המשחק יכול להראות אם הבלוז בדרך להתאוששות או להעמקת המשבר, אבל כרגיל ז'וזה מוריניו עסוק במלחמות. הוא זועם על מאמן נבחרת בלגיה, מארק וילמוטס, שכפי שפורסם סבור שאדן הזאר צריך לעזוב את צ'לסי לריאל מדריד.

 

מוריניו אמר על כך: "הנבחרת היא הנבחרת והמאמן הוא המאמן. כשהזאר בנבחרת אני לא פותח את הפה שלי אף פעם, אבל אנשים אחרים הם לא בעלי אותה אתיקה כשהשחקנים שלהם משחקים בקבוצות". מוריניו ספסל את הזאר במשחק הליגה האחרון נגד אסטון וילה בטענה שהוא לא עושה הגנה וטוען שהמאמן הבלגי מנסה להפנות את הזאר נגד מוריניו. עימות דומה היה בין מנואל פלגריני לוילמטוס לאחר שהמאמן הבלגי התעקש לשתף את וינסנט קומפני במשחק נגד ישראל למרות בקשתו של פלגריני לא לעשות זאת.

 

 

לפני התיקו 0:0 נגד דינאמו קייב בו שותף הזאר הוא נראה מסמן בלייק ידיעה שהוא מועמד לעבור לריאל מדריד. וילמוטס טען שהקו הנוקשה שנקט כלפיו מוריניו גורם לשחקן נזק והוא בונה עליו את הקמפיין של היורו ומוקדמות מונדיאל 2018.

 

הזאר. פעיל ברשתות החברתיות (gettyimages)

 

מוריניו סירב לומר בברור אם הזאר יפתח היום ואמר: "הוא שיחק מול דינאמו קייב והשתתף במשחק ההגנתי של הקבוצה. הקבוצה היתה תמיד ביחד, השחקנים היו תמיד ביחד. הם היו מספיק גברים לקחת אחריות על עצמם אפילו פומבית כשהרגישו אחראים לפתיחה הנוראית של הליגה".

 

מוריניו מקווה שהגנת צ'לסי התייצבה אחרי שני משחקים שלא ספגה. לפני כן חוררו 20 שערים את הרשת שלה ב-11 משחקים. המיוחד הסביר את השינוי: "ספגנו שישה שערים בגלל טעויות אישיות, אבל הקבוצה היתה מאוחדת. לקחנו שלוש נקודות נגד קבוצה בליגה ולא הפסדנו באלופות. אנחנו מנצחים משחקים ומראים לשחקנים. אנחנו מסבירים להם שאם מגנים עם עשרה שחקנים, זה מארגן את הקבוצה".

 

מוריניו אמר אתמול שכדאי לא להסתכל על טבלת הליגה עד דצמבר שכן אז הוא המועד שהטבלה אומרת משהו. "אז כל קבוצה תשחק כבר 19 משחקים וזה יהיה המועד לדעת מה המצב האמתי בליגה".

 

מוריניו. תחזרו אליו בסוף הסיבוב הראשון (gettyimages)

 

זו אולי הפעם הראשונה בעידן מוריניו שצ'לסי משחקת בדרבי הקטן של לונדון כשווסטהאם מעליה במקום הרביעי וצ'לסי מדורגת רק 12. הכוכב שלה הצרפתי, דמיטרי פאייה, שנרכש ממארסיי ב-10.7 מיליון יורו נחשב לאחת הרכישות הטובות בליגה. לדבריו ההתאקלמות המהירה שלו בפרמיירליג היא תודות לסלבן ביליץ' המנג'ר הקרואטי. אנחנו מדברים הרבה והיחסים בינינו קרובים. אפילו בסגנון של אבא ובן. הוא תמיד אומר לי אם עשיתי דברים נכון או רע. הוא נתן בי אמון רב ואני אוהב את זה". אוהדי ווסטהאם שרים לו: "אתה טוב יותר מזידאן", ולדבריו זה מחמיא לו המון. 

 

לדברי פאייה צ'לסי אוליה איבדה את אפקט הפחד ממנה בגלל הפסדיה האחרונים, אבל היא עדיין קבוצה שיכולה לנצח כל אחת ביום נתון.

 

הפטישים לא יוכלו לשחק עם ויקטור מוזס המושאל מצ'לסי. בבלוז פדרו, לואיק רמי וברניסלב איבנוביץ' עדיין פצועים.

 

פאייה. אחת הרכישות הטובות של הקיץ (gettyimages)

 

הרכבים משוערים:

 

ווסטהאם: אדריאן, ג'נקינסון, טומקינס, קולינס, קרסוול, נובל, קויאטה, אובמיאנג, לאנציני, פאייה, סאקו

 

צ'לסי: בגוביץ', זומה, קייהיל, טרי, אספיליקווטה, ראמירז, מאטיץ', וויליאן, פברגאס, הזאר, קוסטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי