ז'וזה מוריניו זוכה ב"פרשת הרופאה"

קרניירו. סוף הפרשה?
קרניירו. סוף הפרשה? | צילום: Gettyimages

ההתאחדות קבעה שהקללה של מנג'ר צ'לסי לא כוונה בוודאות לעבר ד"ר קרניירו

(גודל טקסט)

צ'לסי יכולה להירגע. ההתאחדות לכדורגל הודיעה שז'וזה מוריניו זוכה מאשמת העלבת הרופאה אווה קרניירו בשפה מעליבה. הוא היה חשוד שקילל את הרופאה שהחליטה לעזוב את "הבלוז" אחרי הריב הגדול עם המנג'ר. אם היה נמצא אשם, הוא היה מורחק לחמישה משחקים מהמגרשים, דבר שהיה מכניס את הקבוצה מן הסתם לכאוס מוחלט.

 

הצופים וגם עדי ראייה נוספים שמעו את מוריניו מקלל את קרניירו בפורטוגזית כאשר רצה לטפל באדן הזאר, במהלך משחק מול סוונזי סיטי שהסתיים ב-2:2. "המיוחד" טען שבכך עצרה את ההתקפה של צ'לסי והשאירה את המועדון עם 9 שחקנים.

 

 

בהתאחדות האנגלית סבורים שלמרות הקללה אין בכך שימוש בשפה פוגענית. לדבריהם: "ההתאחדות שוכנעה שהמילים בהם נעשה שימוש אינן מהוות שפה מפלה תחת חוקי ההתאחדות". הטענה של ההתאחדות היתה שהדברים נותחו על ידי מומחה וקשה לומר שמוריניו כיוון אותם לרופאה, אלא שהקללה נעשתה בהתייחס למצב אליו נקלעה הקבוצה.

 

 

בתוך כך פורסם שהשוער מרקו אמליה יעבור היום (חמישי) בדיקות רפואיות ויחתום בצ'לסי כשוער השני שלה, אחרי שאסמיר בגוביץ' נותר השוער הכשיר היחיד עם ניסיון לאחר פציעת טיבו קורטואה. השוער בן ה-33 שיחק בשנה שעברה רק משחק אחד במדי פרוג'יה. בעבר רשם 29 הופעות במילאן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי