"הייתה טעות שיפוט מצידו של מוריניו"

מוריניו. עוד ביקורת על התנהגותו
מוריניו. עוד ביקורת על התנהגותו | צילום: Gettyimages

יו"ר ההתאחדות האנגלית תקף את מוריניו על יחסו לרופאה של צ'לסי

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו חשב שייצא חלק מפרשת הרופאה, אווה קרניירו, אבל טעה. ההתאחדות האנגלית החליטה אמנם שלא השתמש בשפה בוטה נגד הרופאה אחרי שנטען שהוא אולי קילל, אבל יו"ר ההתאחדות האנגלית, גרג דייק, אמר שלדעתו מוריניו צריך לבקש סליחה. דייק אמר: "מוריניו נכשל בהערכה השיפוטית שלו את המצב ובהתנהגות שלו".

 

מוריניו השתלח בצוות הרפואי של צ'לסי ובראשו קרניירו כאשר זו טיפלה באדן הזאר במחזור הפתיחה של הפרמייר ליג, בתיקו 2:2 נגד סוונזי, וטען שגרמה לכך שצ'לסי לא ניצחה ולא הבינה מה קורה על כר הדשא.

 

 

במכתב ששלח דייק הוא אמר שמוריניו צריך להתנצל. המכתב נשלח אחרי שהית'ר ראבטס, עורכת דין ושדרית ג'מייקינית שגם מייעצת להתאחדות, מתחה ביקורת על החלטת ההתאחדות לזכות את מוריניו. אם המנג'ר היה נמצא אשם הוא היה עלול להיות מורחק לחמישה משחקים.

 

ראבטס אמרה שיש לה חששות לגבי הדרך בה נוהלה החקירה. המכתב של דייק נועד לצנן את האווירה. מוריניו השעה את קרניירו מכל פעילות וכשהקבוצה הורתה לה לחזור היא הודיעה על עזיבת המועדון ונמסר שתתבע פיצוי גדול מהקבוצה בבית המשפט ותתבע אישית גם את מוריניו.

 

קארניירו בזמן שעוד הייתה בתפקיד (Gettyimages)

 

דייק אמר: "תמכנו בהצהרה של גברת ראבטס בנושא מוקדם יותר החודש. לדעתי האישית מוריניו לא יוצא טוב מהפרשה. הוא עשה טעות בלהט המשחק וברור שהיה צריך להתנצל. במקום זאת הוא אמר מעט מאוד והרופאה איבדה את מקום עבודתה. בעוד שמוריניו לא עבר על שום עבירה כפי שהוסק מהחקירה, זו היתה טעות שיפוט והתנהגות מצידו".

 

לטענת איגוד רופאי הכדורגל שעזר לקרניירו בפרשה היו חילוקי דעות בקרב המומחים האם מוריניו השתמש בשפה בוטה נגד הרופאה או לא. יו"ר האיגוד, אימון סלמון, אמר: "אנחנו מופתעים שנוכח חילוקי הדעות הרופאה לא נקראה לחקירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי