ממשיכים ללחוץ: ארסנל רוצה את איסקו בינואר

איסקו. לא ימצא את מקומו במדריד?
איסקו. לא ימצא את מקומו במדריד? | צילום: Gettyimages

וגם: קלופ ממשיך לחפש שחקני חיזוק וסיטי סיכמה על שת"פ עם קורינתיאנס

(גודל טקסט)

אוהדי ריאל מדריד אוהבים מאוד את איסקו, אבל השחקן יודע שברגע שכל הפצועים של הקבוצה יחזרו לשחק אין לו מקום בהרכב הפותח של הבלנקוס. אתר ההעברות הגדול בספרד "פישחס" פרסם שבינואר ינסה ארסן ונגר לנצל את מעמדו של איסקו אצל רפא בניטס כדי לרכוש את השחקן ולהביא עוד גאלקטיקו לאמירויות לצידם של אלכסיס סאנצ'ס ומסוט אוזיל.

 

לפי הידיעה התותחנים שרכשו רק את פטר צ'ך בקיץ האחרון העמידו את איסקו בראש רשימת הקניות שלהם, כששוויו 33 מיליון ליש"ט. השחקן שכיכב בישראל באליפות אירופה עד גיל 21 הפך ליקיר האוהדים, אבל עדיין לא מצליח לתפוס מקום קבוע בהרכב. הוא הגיע לריאל מדריד ממלאגה ב-2013.

 

 

גם יורגן קלופ מתכונן לחודש ינואר. היום (חמישי) פורסם שהקשר הגרמני ממוצא טורקי נורי שאהין ששיחק כמושאל בליברפול מבורוסיה דורטמונד עשוי לחזור אליה בשל הגעתו של קלופ. עונה שעברה הוא שיחק רק 7 משחקים בדורטמונד בגלל פציעות והעונה לא שיחק בכלל.

 

אל גאזי. השחקן הגדול הבא שייצא מאייאקס? (gettyimages)

 

כמו כן, ה'גארדיין' מפרסם כי המייטירדס רוצים את שחקן הכנף של אייאקס אמסטרדם אנואר אל גזי ובבלם האיטלקי של אינטר אנדראה ראנוקיה שעשוי לעלות 18 מיליון יורו.

 

בתוך כך, פורסם כי מנצ'סטר סיטי מעוניינת בקשר קורינתיאנס בן ה-15 ויקטור מורה שהגיע לעשרה ימי מבחנים במועדון. הקבוצה רוצה להחתים אותו על אופציה לרכישה כשיוכל לשחק בבוגרים. שני המועדונים גם החליטו על שיתוף פעולה כך שבעתיד עשויים להגיע עוד שחקנים מקורינתיאנס לסיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי