קלופ רוצה להחתים את טר שטגן או ואלדס‎

טר שטגן. הבטחות על הקרח
טר שטגן. הבטחות על הקרח | צילום: Gettyimages

המאמן לא מרוצה מהשוערים שיש לו בסגל. תג המחיר של הגרמני: 80 מ' יורו

(גודל טקסט)

יורגן קלופ הבטיח אומנם לשחקני ליברפול שלא ימהר לזרוק אותם מהקבוצה, אבל העיתון 'ספורט' הקאטלוני פרסם הבוקר שהמנג'ר הגרמני לא ממש מרוצה מהשוער הראשון שלו סימון מניולה ורוצה את שוער ברצלונה מארק אנדרה טר שטגן, כשגם ויקטור ואלדס ברשימה.

 

קלופ לא מרוצה מהיכולת של שני השוערים שיש לו כיום מיניולה ואדם בוגדן ההונגרי. המנג'ר הגרמני יודע שטר שטגן לא יהיה השוער הראשון של ברצלונה והחולצה במועדון הקאטלוני מיועדת לקלאודיו ברבאו. קלופ מנסה לשכנע לפי העיתון את השוער הגרמני שבליברפול הוא יהיה השוער הראשון בלי מתחרים. יחד עם זאת הוא רוצה את ואלדס כשוער שני כדי שיהיה לו שוער מנוסה על הספסל. בואם של שני שוערי ברצלונה בהווה ובעבר יתנו זריקת מרץ לליברפול.

 

 

טר שטגן עמד בשער בתחילת העונה, אבל ברגע שבראבו החלים לא היתה שום בעיה ללואיס אנריקה להחזיר אותו לשער. טר שטגן הגיע מבורוסיה מנשגלדבאך עם הבטחה של המנג'ר המקצועי הקודם אנדוני זוביזרטה להיות השוער הראשון, אבל בראבו לקח את החולצה הראשונה.

 

ואלדס. לא אותו שוער כמו לפני שנתיים (gettyimages)

 

הבעיה של ליברפול תהיה לשלם את המחיר של השוער הגרמני. הוא חתום עד 2019 ויש לו סעיף שחרור של 80 מיליון יורו. שנה שעברה טר שטגן גילה יכולת טובה בגביע המלך והאלופות ונכלל בנבחרת השנה של אופ"א בליגת האלופות בעוד בראבו שיחק בליגה. העונה היו לטר שטגן כמה הופעות לא משכנעות. הוא ספג בין היתר 9 שערים בשני משחקים מול סביליה. הוא מאור לשחק היום נגד באטה בוריסוב.

 

באשר לואלדס, ברור לכולם שהוא לא אותו שוער גדול שהיה בברצלונה והפציעה שלו לפני שתי עונות גרמה לו להפסיד חוזה במונאקו שרצתה בו. מאז הוא הצטרף למנצ'סטר יונייטד, אבל הסתכסך עם לואיס ואן חאל שהעלה אותו ליציע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי