ארסנל זכתה בגביע האמירויות בפעם הרביעית

תואר ראשון העונה של התותחנים
תואר ראשון העונה של התותחנים | צילום: Gettyimages

התותחנים גברו 0:1 על וולפסבורג משער של תיאו וולקוט (50). צפו

(גודל טקסט)

ארסנל זכתה הערב (ראשון) בגביע האמירויות לאחר שגברה 0:1 על וולפסבורג.

 

אחרי ה-0:6 המוחץ אתמול מול ליון, ארסן ונגר – באופן מובן – שינה את ההרכב שלו. וזה, לצד היריבה האיכותית, הביא למשחק שקול יותר. ובכל זאת, תיאו וולקוט שפתח בחוד העניק לתותחנים את הניצחון והזכייה בטורניר הביתי שלהם. אגב, ארסנל בכל מקרה הייתה זוכה בגביע מאחר והשיטה מעניקה גם נקודה על כל שער, והשישייה אתמול העניקה לה פער שגם עם הפסד, היא הייתה זוכה.

 

 

בצד הגרמני, קווין דה ברוינה שיחק 61 דקות בשורות וולפסבורג. וכעת נשאלת השאלה – האם הבלגי המוכשר יעזוב את אנגליה עם הזאבים או שיישאר שם? לפי הדיווחים, האקס של צ'לסי עשוי לעבור בקרוב למנצ'סטר סיטי שמוכנה לשלם עבורו 40 מיליון ליש"ט. עוד פנים חדשות-ישנות בקרב וולפסבורג, במיוחד עבור אוהדי התותחנים, היו של ניקלאס בנדטנר. הדני בן ה-27 ששיחק בין השנים 2005 ל-2014 בארסנל (לא ברצף) פתח בחוד הגרמני, אך – באופן שלא באמת יפתיע את האנגלים – לא כבש. במשחק נוסף הערב בטורניר, ויאריאל גברה 0:2 על ליון.

 

ארסנל כאמור זוכה בטורניר לראשונה מאז 2010 ובפעם הרביעית בסך הכל (מתוך 8), ובזאת מסיימת את משחקי ההכנה. ביום ראשון הבא היא תפתח את העונה עם משחק גביע הצדקה המסורתי מול האלופה, צ'לסי. משחק מיוחד עבור פטר צ'ך שעבר בין שתי הקבוצות רק בקיץ האחרון. 

 

מהלך המשחק:

דקה 50

ארסנל עולה ל-0:1: וולקוט קיבל כדור עומק נהדר ולא התקשה להכניע את באנגליו

הרכבים:

ארסנל: צ'ך, ביירין, צ'יימברס, גבריאל, מונריאל, קאסורלה, ארטטה (ראמזי 63), ווילשייר (היידן 76), ריינה-אדלאייד (אוקסלייד-צ'מברליין 64), אוזיל (אקפום 46), וולקוט (ז'ירו 75)

וולפסבורג: בנאגליו, יונג, נאלדו, קלוזה, רודריגס, טראש (ארנולד 71), גואילבוגי (סגווין 80), ויירינהא (קאליגיורי 46), דה ברוינה (קרוסה 61), שורלה, בנדטנר (פ. רודריגס 79)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי