רפאל: "אומרים שוואן חאל לא אוהב ברזילאים"

רפאל. עוזב עם בטן מלאה
רפאל. עוזב עם בטן מלאה | צילום: Gettyimages

המגן שעזב את יונייטד לליון: "הוא לא נתן לי צ'אנס, אצל פרגי הייתי משחק"

(גודל טקסט)

בשנה אחת כמאמן מנצ'סטר יונייטד, רכש לעצמו לואיס ואן חאל הרבה שונאים חדשים. ויקטור ואלדס ודויד דה חאה ממש לא סובלים אותו, רובין ואן פרסי, אנחל די מאריה ורדמאל פלקאו לא יגידו עליו מילה טובה. עכשיו הגיע תורו של רפאל דה סילבה, שנאלץ לעזוב את הקבוצה, לתקוף את המנג'ר ההולנדי בראיון ל'גולובו אספורטה' הברזילאי.

 

המגן הברזילאי שיחק חמש שנים במנצ'סטר יונייטד בהרכב הראשון תחת סר אלכס פרגוסון. אצל דייויד מויס הוא עדיין נהנה בשנה השישית ממקום קבוע ב-11, אבל הנפילה הגיעה אצל ואן חאל ששיתף אותו כל העונה בעשרה משחקים בלבד והקיץ אמר לו: "אתה צריך לעזוב, כי אתה לא טוב מספיק". רפאל ארז את המזוודות ועבר לליון הצרפתית. עכשיו הוא פותח את הפה.

 

 

רפאל שהגיע לקבוצה בגיל 18 עדיין תוהה מה לא עבד עבורו אצל ההולנדי, שהקפיא אותו בעונה שעברה בה ממילא ההגנה של יונייטד לא עבדה: "מאז שהוא הגיע בקושי שיחקתי, הוא לא נתן לי הזדמנות. אומרים שוואן חאל לא אוהב שחקנים ברזילאים. כל מה שאני יכול להגיד זה שהוא לא אוהב אותי. אני לא יודע אם זה בגלל שאני ברזילאי או לא".

 

"אחרי שהוא אמר לי שאני חייב לעזוב וקיבלתי הצעה מליון לא חשבתי פעמיים, אבל בהחלט היה לי עצוב", הודה המגן, "איבדתי הרבה חברים ביונייטד. פרגוסון התקשר אליי ואיחל לי בהצלחה, כי היו לנו יחסים נפלאים. הוא תמיד עזר לי והיה לנו קשה מאוד כשעזב את הקבוצה. ואן חאל הגיע עם רעיונות אחרים ועם השחקנים שלו".

 

השנה נרכש מתיאו דרמיאן למשבצת של המגן הימני תמורת 12.9 מיליון ליש"ט ובמשחק הראשון נגד טוטנהאם בניצחון 0:1 הוא הציג יכולת טובה. למרות זאת רפאל טען: "אני בטוח שהייתי יכול להמשיך לשחק ברמה גבוהה אם פרגוסון היה נשאר. תחת ואן חאל לא הייתי משחק וזה היה טיפשי להישאר כשלא רוצים אותך. הוא אמר לי בסוף העונה 'תמצא קבוצה אחרת, כי אצלי לא תשחק'. אמרתי לו או.קיי, אעשה את זה והיה לי קשה מאוד באותו רגע". 

 

רפאל גם התייחס לעזיבת רובין ואן פרסי ואמר: "הופתעתי שהוא נתן לו ללכת. ל-RVP היה עוד הרבה מה לתת ליונייטד. גם לי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי