אוהדי ארסנל זועמים על היעדר הרכש: "ונגר שקרן"

אוהדי ארסנל. מה יהיה עם רכש?
אוהדי ארסנל. מה יהיה עם רכש? | צילום: Gettyimages

אחרי פציעת וולבק ל-3 חודשים, התותחנים בלי חלוץ: "פשוט מביך"

(גודל טקסט)

הידיעה שדני וולבק ייעדר שלושה חודשים בגלל פציעה גרמה לזעם ענק אצל אוהדי ארסנל. כעת האוהדים טוענים שהמנג'ר ארסן ונגר הסתיר את הידיעה  שוולבק פצוע בברכו וכך מנע מעצמו לחץ גדול לרכוש עוד חלוץ. ארסנל היא הקבוצה היחידה בצמרת חמש הליגות הגדולות באירופה שלא רכשה אפילו שחקן שדה אחד והסתפקה רק בשוער פטר צ'ך שנרכש ב-11 מיליון ליש"ט מצ'לסי.

 

המועדון החליט לנתח את וולבק בשבוע שעבר בברכו השמאלית והחלוץ ייעדר עד חג המולד. האוהדים זועמים על ונגר שטען רק לפני ימים אחדים שהוא מצפה שוולבק יהיה כשיר אחרי חלון המשחקים הבינלאומי בעוד שידע שהחלוץ שנרכש בקיץ האחרון ממנצ'סטר יונייטד לא יהיה כשיר עד סיום שנת 2015.

 

 

הפרשן וכוכב העבר, גארי ליניקר אמר על ונגר: "או שהוא נאיבי או שהוא שחצן אם הוא חושב שהוא מספיק טוב להתחרות על התואר בלי להתחזק". פטר גרוב שהוא העורך של הבלוג הנפוץ "לה גרוב בלוג" אמר ל'דיילי מייל': "ונגר פשוט שיקר לאוהדים כשהסתיר מידע. זה פשוט מביך. מאיזה סיבה לא ברורה הוא ממש מתאמץ לא לרכוש שחקנים. אי אפשר למצוא דבר כזה בכל העולם. זה משאיר אותנו בעמדה גרועה ועוד עונה הולכת להיות מבוזבזת בהתחשב בפתיחה הגרועה של העונה".

 


וולבק. ארסנל בלי חלוץ (Gettyimages)

 

וולבק לא שיחק מאז אפריל ופציעתו משאירה את ונגר עם חלוץ אחד כשיר אוליביה ז'ירו כאשר ארסנל ניסתה להחתים את קארים בנזמה ואדינסון קבאני, אבל הנסיונות לא היו ממש רציניים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי