איבאנוביץ': "המזל שלנו יכול להשתנות נגד מכבי"

שחקני צ'לסי מחפשים חצי נחמה
שחקני צ'לסי מחפשים חצי נחמה | צילום: Gettyimages

שחקני צ'לסי מסמנים את הצהובים כמטרה: "משחק לצאת מהמשבר"

(גודל טקסט)

שחקני צ'לסי רואים במשחק נגד מכבי תל אביב ביום רביעי כהזדמנות מצוינת לצאת מהמשבר שהם נמצאים בו.

 

אסמיר בגוביץ' שוער הבלוז המשחק בגלל פציעתו של טיבו קורטואה הודה שהקבוצה לא מתפקדת והשתמש במונח "פלאט". הוא התייחס למפגש עם הצהובים: "המשחק הזה יכול להוציא אותנו מהמשבר. תוצאה טובה נגד מכבי תל אביב יכולה להחזיר לנו את הביטחון מחדש. אנחנו זקוקים לדחיפה ברגע זה כדי שהקבוצה תחזור לעצמה. מכבי תל אביב יהיה מבחן מצוין עבורנו. זה לא הולך להיות קל. אנחנו צריכים כמה ימים להתאושש, להוריד את האבק מעלינו ולעלות כמו חדשים נגד היריבה".

 

 

גם המגן ברניסלב איבנוביץ' שמגלה חולשה בינתיים העונה, דיבר על העימות עם בני ארצו סלבישה יוקאנוביץ', השוער פרדראג ראיקוביץ' והקשר ניקולה מיטרוביץ': "המזל שלנו יכול להשתנות אחרי משחק אחד וזה המשחק הבא נגד מכבי תל אביב. זה הזמן הכי טוב עבורנו לשחק בליגת האלופות, כי זה מפעל שמתחיל מחדש. זה משחק ביתי ונקווה שנראה בו את המנטליות הנכונה שלנו. אנחנו צריכים לחשוב רק על המשחק הבא ולא מעבר לו על ארסנל שזה יהיה משחק מאסיבי עבורנו".

 


בגוביץ' נכנע לנייסמית'. יעצור את זהבי? (Gettyimages)

 

איבנוביץ' העיד שההגנה של צ'לסי נראית רע מאוד. הסרבי לא חסך ביקורת גם על עצמו, אבל גם על שאר חבריו כשאמר: "הבעיה שלנו שהפסקנו להגן כמו קבוצה. זו הסיבה העיקרית שספגנו כבר 12 שערים. היינו אחת ההגנות הטובות בשנים האחרונות, אבל הגנה זה לא רק ארבעה שחקנים אלא כל הקבוצה צריכה לעשות הגנה. אנחנו 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי