דיווח: פפ גווארדיולה יחליף את ואן חאל

פפ. ידוע שהוא מעוניין לעבור לפרמיירליג
פפ. ידוע שהוא מעוניין לעבור לפרמיירליג | צילום: Gettyimages

יונייטד מתכננת: הקטאלוני יגיע למנצ'סטר בעוד שנתיים במקום ההולנדי

(גודל טקסט)

'הסאנדיי מירור' טען הבוקר (ראשון) כי במנצ'סטר יונייטד שוקלים להחליף את לואיס ואן חאל בפפ גווארדיולה בקיץ 2017. הקאטלוני הכחיש שהוא סגור במנצ'סטר סיטי, אבל כידוע החלום שלו הוא לאמן בפרמיירליג והוא עדיין לא סגר על חוזה חדש בבאיירן מינכן. 

 

מנגד, המנג'ר ההולנדי הודיע שיעזוב בעוד 18 חודשים ולדבריו הוא ישאיר את הקבוצה לריאן גיגס שיהיה המנג'ר, אבל לפי ה'מירור' הכוונה של יונייטד להביא את המנג'ר הכי טוב בשוק וזהו פפ שיכול גם להתאים לפילוסופיה של המועדון – לשחק כדורגל התקפי שובה לעין, מה שלא קיים כיום תחת LVG. 

 

 

הדיווחים הללו מגיעים שעות לפני שתארח סאות'המפטון את מנצ'סטר יונייטד (חי בספורט1 החל מ-17:50). המפגשים בין שני היריבים ההולנדים, רונאלד קומאן מצד אחד ואילו ואן חאל מן העבר השני, תמיד מסעירים ואין סיבה שזה לא יקרה גם הערב. יונייטד לא הפסידה בסנט מרי כבר 12 שנה, אבל אחרי הפסדם באיינדהובן 2:1 הם חייבים את ההיסטוריה לצידם. 

 

ואן חאל טען שיהיה לו קשה לראות את הקבוצה החדשה שהוא בונה מגיעה לפוטנציאל שלה, כי לא הוא יישאר המנג'ר לטווח ארוך. בעבר הוא השאיר קבוצות כמו ברצלונה ובאיירן מינכן שהחלו לפרוח רק כשעזב. לדבריו רכישת אנטוני מרסיאל, ממפיס דפאיי ולוק שואו (שיצא מבית החולים באיינדהובן וחזר לאנגליה אחרי הניתוח בברכו) היא תחילת התהליך והוא בונה קבוצה בדומה לזו שבנה סר אלכס פרגוסון עם התינוקות שלו שכללו את פול סקולס, גיגס, דיוויד בקהאם, גארי נוויל ואחרים. 

 

מרסיאל. מהתינוקות של ואן חאל (Gettyimages)

 

ואן חאל אומנם סתר את הדברים כשנתן לצעירים כמו אדנן ינוזאי או טיילר בלאקט לעזוב, אבל לדבריו הוא מעריץ את סאות'המפטון שבונה שחקנים צעירים ומוכרת אותם ביוקר. "גם התרבות של יונייטד היא לשחק עם צעירים ולכן זה מועדון אטרקטיבי", טען.

 

בעקבות פציעתו של לוק שואו שייעדר לפחות חצי שנה מהמגרשים, יקבל כנראה מרכוס רוחו צ'אנס מחודש אחרי שלא שיחק עד כה בליגה אפילו דקה ונאמר שיחסיו עם ואן חאל היו מעורערים אחרי שאיחר לחזור מהקופה אמריקה. ביונייטד מקווים שרוני יחזור לכבוש אחרי 10 משחקי ליגה ללא כיבוש. הוא חוזר מפציעה אחרי שלא שיחק בשני משחקיה האחרונים של הקבוצה. 

 

קומאן, מנג'ר הסיינטס, סבור שהוא יכול לנצל את הבעיות בהגנת היונייטד כדי לנצח אותה. "השדים האדומים" זקוקים לניצחון היום שיעלה אותם למקום השני. קומאן תהה אם דיילי בלינד מתופקד במקום הנכון ביונייטד כבלם ימני ואמר: "הוא יכול לעשות את העבודה, אבל הוא יותר חזק כקשר אחורי. גרציאנו פלה חזק הרבה יותר מבלינד או מרוחו".

 

פלה. יכול לנצח את השומר שלו (Gettyimages)

 

קומאן שיבח את בן ארצו דפאי: "הוא חזק, מהיר ויעיל בכיבוש שערים. מצידו זה היה הזמן המושלם להגיע לפרמיירליג". 

 

מורגן שניידרליין יחזור לסיינטס לראשונה מאז עזב בקיץ ליונייטד. קומאן אמר על כך: "מקווה שתהיה כלפיו תגובה טובה של האוהדים. הוא נתן הכל עבור המועדון כששיחק אצלנו". 

 

ולסיום, שימו לב לנתון הבא. מנצ'סטר יונייטד ניצחה רק 7 משחקי חוץ מתוך 21 בעידן ואן חאל. סאות'המפטון אומנם הפסידה 22 משחקים נגד יונייטד, יותר מכל קבוצה אחרת בפרמיירליג, אבל ניצחה באולד טראפורד בשנה שעברה לראשונה מאז 1998. 

 

הרכבים משוערים: 

 

סאות'המפטון: סטקלנבורח, סוארס, פונטה, ואן דייק, טרגט, רומאו, וואניימה, טאדיץ', מאנה, רודריגס, פלה

 

מנצ'סטר יונייטד: דה חאה, ולנסיה (רוחו), סמולינג, בלינד, דרמיאן, שניידרליין, קאריק, הררה, דפאי, מאטה, רוני 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי