אפקט מוריניו? הצעירים של צ'לסי רוצים לברוח

מוסונדה. שווה 10 מיליון לישט
מוסונדה. שווה 10 מיליון לישט | צילום: Gettyimages

צ'רלי מוסונדה ורובן לופטס-צ'יק ביקשו לעזוב בינואר. הבלגי מבוקש ביונייטד

(גודל טקסט)

לפני יומיים היו דיווחים באנגליה שז'וזה מוריניו ביקש מרומן אברמוביץ' לתת לו אישור לנקות האורוות, אבל אם מישהו חשב שהפורטוגלי ינסה להזרים דם חדש מתברר עכשיו שדווקא הצעירים של הנוער מנסים לברוח מהקבוצה מרוב ייאוש.

 

שני הקשרים שהיו מועמדים לעלות להרכב הראשון, צ'רלי מוסונדה ורובן לופטס-צ'יק רוצים לעזוב. מוסונדה מדורג גבוה ברשימת המבוקשים במנצ'סטר יונייטד שרוצה את הצעיר בן ה-19. צ'לסי עשוי לבקש עליו 10 מיליון ליש"ט. לופטוס-צ'יק שיחק נגד מכבי תל אביב בליגת האלופות.

 

 

לפי פרסום ב'טיימס' הלונדוני מוריניו הבטיח ללופטוס-צ'יק אחרי ההפסד של צ'לסי לסאות'המפטון שהוא יקבל צ'אנס והוא יריץ אותו לכמה משחקים, אבל עד היום הקשר בן ה-19 שיחק רק בשני משחקים.

 

לופטוס-צ'יק. רוצה לעזוב (gettyimages)

 

לופטוס-צ'יק משחק בנבחרת אנגליה עד גיל 21 וגם הוא מקווה לעזוב את צ'לסי בינואר הקרוב. מוריניו מחת עליו ביקורת בעבר אחרי הניצחון של הבלוז על אסטון וילה 0:2. הוא טען אז: "הוא צריך לזכור שהוא צריך לשחק גם הגנתי כמו שראמירז וססק פברגאס יודעים לעשות והוא לא". 

 

בתוך כך התראיין, ג'יאנפרנקו זולה, על הנעשה בצ'לסי והאשים את דייגו קוסטה ואדן הזאר במצב של צ'לסי. הוא האשים אותם בהתדרדרות של צ'לסי בגלל יכולתם החלשה. הבלגי היה שחקן העונה בפרמיירליג וקוסטה שלישי בטבלת מלך השערים, אבל העונה הבקיע רק פעמיים בעשרה משחקים.

 

זולה שכיכב בעבר בצ'לסי אמר ל'איבנינג סטאנדרד ניוז': "היכולת העלובה של שני שחקני ההתקפה הזאר וקוסטה לא עזרה למועדון. ברור שלא רק הם אשמים וצ'לסי גילתה יכולת חלשה גם בהגנה. אני מאמין שהמועדון יחזור חזק יותר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי