תלך עליו? יונייטד הציעה 15 מ' ליש"ט על ורדי

ורדי. היעד של ואן חאל
ורדי. היעד של ואן חאל | צילום: Gettyimages

כוכב לסטר סומן באולד טראפורד. וגם: לינגארד זומן לנבחרת

(גודל טקסט)

אחרי שנכשלו כל ניסיונותיה לרכוש חלוץ מבאיירן מינכן, תומאס מולר וגם את הארי קיין מטוטנהאם, החליטו ללכת ב'אולד טראפורד' על חלוץ לסטר, ג'יימי ורדי, מלך השערים הזמני של הליגה. ה'סאנדיי סטאר' פרסם הבוקר (ראשון) שיונייטד הציעה על החלוץ 15 מיליון ליש"ט.

 

סקאוטים מטעם המועדון חזו במשחקיו האחרונים של ורדי נגד ווסט ברומיץ' ו-ווטפורד. הוא כבש בשני המשחקים ובסך הכל רשם רצף של תשעה משחקים רצופים בפרמיירליג. אף שחקן לא עשה זאת בעונה אחת.

 

 

בתוך כך, גארי נוויל קרא ללואיס ואן חאל לנסות להחתים את גארת' בייל ולא את כריסטיאנו רונאלדו. "אם רונאלדו היה מגיע ליונייטד זה היה נפלא, כי היו לו לפחות שנתיים מדהימות ביונייטד והיה לי את העונג לשחק איתו, אבל אם יונייטד תלך על בייל זה יהיה יותר נכון ולא בגלל שאין לי כבוד לרונאלדו".

 

 

 

עוד אגדת עבר, פול סקולס שיבח את היכולת של ג'סי לינגארד ביונייטד ואמר: "זה טוב לראות שחקן שמגיע מהנוער ומצליח". בגלל לינגארד איבד ממפיס דפאי את מקומו בהרכב.

 

במקביל, הצעיר העולה, ג'סי לינגראד זכה לזימון ראשון לנבחרת אנגליה אחרי שהרשים במשחקים האחרונים עם מנצ'סטר יונייטד. הוא שיחק 169 דקות בלבד בפרמיירליג ורשם 11 משחקים בנבחרת עד גיל 21 בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי