בגלל מוריניו: ונגר איים לפוצץ מסע"ת

ונגר. החליט לצאת נגד העיתונאים
ונגר. החליט לצאת נגד העיתונאים | צילום: Gettyimages

מנג'ר ארסנל לא אהב את שאלות העיתונאים על יחסיו עם "המיוחד"

(גודל טקסט)

ארסנל תארח את מנצ'סטר יונייטד בסוג של משחק עונה ביום ראשון הקרוב, כאשר יונייטד מובילה את הליגה ואילו התותחנים מגיעים לאחר השפלה נוספת בליגת האלופות, אבל אחרי 2:5 מרשים בלסטר בשבוע שעבר (ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-17:50).

 

מסיבת העיתונאים של ונגר היתה סוערת ובמהלכה הוא איים לפוצץ אותה אחרי שנשאל על דברי ז'וזה מוריניו. המיוחד אמר שארסן ונגר הוא המנג'ר היחיד בליגה שלא נמצא תחת לחץ והתכוון כנראה לכך שהנהלת הקבוצה תמיד תומכת בו. ונגר הגיב: "תפסיקו עם הסיפור הזה או שנפסיק את מסיבת העיתונאים". נדיר מאוד שוונגר נוקט בצעד כזה.  

 

 

"אתם באים אלי תמיד עם אותם סיפורים כל שבוע", המשיך ונגר למתוח ביקורת בעיתונאים, "אולי תראו קצת יותר יצירתיות". הצרפתי נשאל מי יפתח מבין אוספינה או צ'ך וענה: "תבואו למשחק ביום ראשון ותראו מי עומד בשער". 

 

ארסן ונגר אישר שלורן קוסיילני פצוע בשריר הירך האחורי ויצטרך לעבור טיפולים בשלושת השבועות הקרובים. הוא נפצע בהפסד לאולימפיאקוס 3:2. מעבר למשחק מול יונייטד, הוא יפסיד גם את משחקי צרפת נגד ארמניה ודנמרק. גם מתיו פלאמיני ומייקל ארטטה יחמיצו את המשחק. פראנסיס קוקלין יחזור לסגל אחרי פציעה.

 

היום דווח שמתיו דבושי שוקל לעזוב את הקבוצה בינואר בגלל שהוא לא מקבל דקות משחק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי