כמו לבנדובסקי: אגוארו כבש חמישייה ב-20 דק'

אגוארו. החמישי בתולדות הפרמיירליג עם חמישייה
אגוארו. החמישי בתולדות הפרמיירליג עם חמישייה | צילום: Gettyimages

הארגנטינאי החזיר את מנצ'סטר סיטי מפיגור ל-1:6 מדהים על ניוקאסל

(גודל טקסט)

אחרי שסרחיו אגוארו כבש שער ניצחון בפנדל באמצע השבוע נגד בורוסיה מנשנגלאדבך, אמר מנואל פלגריני שהוא מקווה שהמשחק הזה יכניס את החלוץ לעניינים. ובכן, אפשר בהחלט להגיד שזה קרה: הארגנטינאי כבש הערב (שבת) חמישייה תוך 20 דקות במשחק בו גברה מנצ'סטר סיטי על ניוקאסל 1:6.

 

 

אגוארו, שהפך לחמישי שמבקיע חמישייה בפרמיירליג אחרי אנדי קול, אלן שירן, דימיטר ברבאטוב וג'רמיין דפו, איזן בדקה ה-42 יתרון מוקדם של אלכסנדר מיטרוביץ' (18). למחצית השנייה הוא כבר חזר ב"מוד לבנדובסקי": תוך ארבע דקות הוא עלה לצמד, אחרי עוד 60 שניות כבר היה לו שלושער, ואחרי שקווין דה בריינה כבש את ה-1:4 בדקה ה-53, הוא הוסיף עוד צמד מדהים בדקות 60 ו-62. בסה"כ: חמישייה תוך 20 דקות. לא ייאמן. בדקה ה-66 הוחלף אגוארו על ידי ווילפרד בוני וקיבל סטנדינג אוביישן מדהים מיציעי האיתיחד.

 

 

מוקדם יותר יצא המחזור השמיני בפרמיירליג יצא לדרך עם משחק מוקדם בו קריסטל פאלאס המשיכה את פתיחת העונה הנפלאה שלה וניצחה בביתה 0:2 את ווסט ברומיץ' הבינונית. כוכבה הגדול של הנשרים, יוהאן קאבאי, בישל את השער הראשון ליאניק בולאסי בדקה ה-68 והוסיף את השני בפנדל בדקה ה-89 לאחר שבוצעה עבירה על ווילפרד זאהה ברחבה. הניצחון העלה באופן זמני את הקבוצה של אלן פארדיו למקום השלישי.

 

לסטר התאוששה מהתבוסה לארסנל עם 1:2 בחוץ על נוריץ' משערים של וארדי (28) ושלופ (47). סטוק חזרה מבירמינגהאם עם 0:1 חשוב על אסטון וילה משער של ארנאוטוביץ'. בורנמות' ו-ווטפורד נפרדו בתיקו 1:1, סנדרלנד ו-ווסטהאם סיימו בתיקו 2:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי