גיגס הזהיר את דפאי: "מספיק לבלות"

ממפיס. מחוץ למגרש הוא מסתדר טוב יותר
ממפיס. מחוץ למגרש הוא מסתדר טוב יותר | צילום: AFP

עוזר המאמן במנ' יונייטד זועם על ההולנדי: "לא חי חיים ספורטיביים"

(גודל טקסט)

לא הכל נוצץ במנצ'סטר יונייטד. ממפיס דפאי נרכש בקול תרועה רמה מאיינדהובן תמורת 25 מיליון ליש"ט והוצג בתיאטרון החלומות ככריסטיאנו רונאלדו החדש, אבל יכולתו במועדון רחוקה מלהיות בשיאה. 

אם האכזבה על כר הדשא לא מספיקה, 'הסאנדיי מירור' מפרסם על עימות חריף בין הקשר לבין עוזר המאמן של השדים האדומים, ראיין גיגס.

הוולשי זועם על דפאי מכיוון שלטענתו הוא מבלה יותר מדי במסיבות, פאבים וכי חייו רחוקים מלהיות ספורטיביים. כאשר גיגס החל את הקריירה שלו, העיתונים באנגליה הזהירו את סר אלכס פרגוסון לשמור על גיגס כדי שלא יסיים את הקריירה שלו כמו ג'ורג' בסט, אבל התברר מהר מאוד שגיגס דווקא לא נמנה על חבורת הבליינים. כעת גיגס הזהיר את דפאי: "אם אתה רוצה להתקדם כשחקן, כדאי שתתחיל לחיות חיים ספורטיביים ותפסיק לבלות". 

 

גיגס (משמאל). הוכיח לסר אלכס אחרת בזמנו (Gettyimages)

 

ההולנדי כבש רק שער ליגה אחד מאז נרכש. בהפסד המוחץ 3:0 לארסנל הוא הוחלף במחצית, וכשהקבוצה חזרה למנצ'סטר אחרי המשחק, ממפיס לא נראה כמי שלוקח ללב את ההפסד ויצא לבלות.

 

אחד מאנשי יונייטד אמר למירור כתגובה לידיעה: "דפאי מבלה הרבה יותר משחקנים אחרים וזה לא דבר שאפשר להתעלם ממנו". לפני תחילת העונה פרסם העיתון ראיון עם מאמן הולנדי שעבד עם השחקן בצעירותו, והאחרון טען כי דפאי לא מוכן נפשית ומנטלית למשחקים בפרמיירליג וכי הוא טיפוס בעייתי.

בתוך כך, צוטט הקשר צ'אבי הרננדס, שעבר מברצלונה לליגה הקטארית, כי בעבר קיבל הצעות מארסנל ומצ'לסי, אך דחה אותן כי בפרמיירליג היה מוכן לשחק עבור מנצ'סטר יונייטד בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי