יונייטד מוכנה לשלם 70 מ' ליש"ט על אלכסיס

סאנצ'ס. גם הוא יעזוב את ארסנל?
סאנצ'ס. גם הוא יעזוב את ארסנל? | צילום: Gettyimages

ואן חאל סימן את החלוץ. וגם: בקבוצה מסרבים לפתוח את החוזה של לינגרד

(גודל טקסט)

זו יכולה להיות העברת השנה באנגליה. לפי ידיעות של המגזין 'דון בלון' הספרדי מנצ'סטר יונייטד ולואיס ואן חאל רוצים את אלכסיס סאנצ'ס ויצרו איתו קשר עקיף. הצ'יליאני המצוין של ארסנל יכול לעלות 70 מיליון ליש"ט, אבל ביונייטד מוכנים לשלם את המחיר.

 

לואיס ואן חאל אמר בשבועות האחרונים שמנצ'סטר יונייטד מחפשת שחקנים מהירים ויצירתיים באגף וסאנצ'ס הוא בדיוק השחקן שהם היו רוצים שישחק בשורותיהם. הצ'יליאני היה ברשימה של היונייטד עוד לפני שעבר לארסנל מברצלונה. הוא חתום אצל התותחנים עד 2019 והם מנסים להאריך את חוזהו.

 

 

בתוך כך פרסם העיתון 'דיילי סטאר', כי באופן מוזר ביותר השדים האדומים לא מתכוונים להאריך את חוזהו של ג'סי לינגרד הצעיר. הוא רצה לחדש את חוזהו מכיוון שהוא אחת התגליות של העונה ואף כבש במדי היונייטד שער בכורה בליגה בניצחון על ווסט ברומיץ' אלביון 0:2, אבל במועדון הבהירו שאין סיכוי שיקבל כעת חוזה חדש.

 

 

לינגרד בן ה-22 שקיבל השנה צ'אנס מואן חאל ובינתיים מצליח יפה עשוי לקבל בקרוב גם זימון לנבחרת אנגליה. דיוויד מויס לקח אותו לפני שנתיים למסע המשחקים של מנצ'סטר יונייטד במזרח הרחוק, אבל מאז הוא כמעט לא שיחק. לינגרד מרוויח רק 8000 ליש"ט לשבוע – משכורת מצחיקה יחסית לכוכבי המועדון, אבל החוזה שלו חודש בפברואר האחרון עד 2018 ובאופן מוזר ביותר בהנהלת הקבוצה לא רוצים לשפר אותו כרגע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי