אייו-יה: צפו בסוונזי מנצחת את יונייטד 1:2

גומיס בטירוף אחרי המהפך
גומיס בטירוף אחרי המהפך | צילום: Gettyimages

מאטה (49) כבש אך אייו (61) וגומיס (66) הפכו. הפסד ראשון לוואן חאל

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד אמנם חזרה לשלב הבתים של ליגת האלופות בשבוע החולף, אך דווקא לאחר שנראתה מצוין ב-0:4 על ברוז', היא ספגה הערב (ראשון) הפסד ראשון העונה, 2:1 לסוונזי.

 

הברבורים שאשתקד השלימו דאבל של ניצחונות על יונייטד לא נבהלו מהחבורה של ואן חאל והצליחו שוב לתקוע מקל בגלגלים של מי ששואפת לאליפות.

 

 

המחצית הראשונה היתה די חלשה, אך עם תחילת המחצית השנייה ובניגוד למהלך המשחק, לוק שואו שמראה שיפור גדול העונה, פרץ מצוין משמאל, חואן מאטה חיכה בפינה הרחוקה וקיבל ממנו כדור אותו שלח לרשת של פביאנסקי, 0:1 ליונייטד.

 

אלא שאז הרכש הנוצץ של סוונזי הקיץ, אנדרה אייו הגנאי נכנס לעניינים. בדקה ה-61 הוא נגח את השוויון מעשרה מטרים וכעבור חמש דקות סידר לבפטימבי גומיס את שער הניצחון כשהצרפתי שלח מקרוב לפינה. אייו התברר כבינגו בפתיחת העונה, והחבורה מוולס הבהירה לוואן כי לא כל כך מהר הוא ישיג את סיטי. בינתיים אגב, הפער? חמש נקודות לסגנית האלופה אשתקד. 

 

צמד לטאדיץ', 0:3 לסאות'המפטון

במשחק מוקדם, סאות'המפטון השאירה מאחור את ההדחה מאירופה והביסה 0:3 את העולה החדשה, נוריץ'. גרציאנו פלה כבש ראשון (45), ודושאן טאדיץ' הוסיף צמד (64, 67). סטיבן וויטאקר הסקוטי הורחק (31) אצל הקנריות.

 

מהלך המשחק

 

דקה 19

ניסיון של לוק שואו למצוא את וויין רוני בכדור ארוך, אך אשלי וויליאמס חילץ בשנייה האחרונה לפני שהחלוץ ניצב לבד מול פבאינסקי.

דקה 28

מהלך יפה של בפטימבי גומיס שהסתובב ברחבה, אך הצרפתי בעט כדור לא מספקי חזק ששיפשף את העמוד וחמק החוצה.


שלבי ושוויינשטייגר במאבק (Gettyimages)

דקה 49

0:1 למנצ'סטר יונייטד – פריצה מצוינת של לוק שואו על האגף השמאלי הסתיימה בהרמה לרחבה, רוני החמיץ עם הראש, אך מאטה היה במקום ושלח לרשת הגבוהה ממטר.


מאטה שולח את הכדור לרשת של פביאנסקי (Gettyimages)

דקה 61

שוויון של סוונזי, 1:1 – סיגורדסון קיבל מאייו והרים מדויק לגנאי שרץ לרחבה ונגח מצוין מעשרה מטרים, כדור שקפץ על הקרקע והכניע את רומרו.


וויליאמס בטירוף אחרי אייו אחרי השער (Gettyimages)

דקה 66

1:2 לסוונזי – גומיס הכניס עם הפאלש נהדר, גומיס המשיך חלש לפינה של רומרו מחמישה מטרים.


גומיס משלים מהפך (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי