פלגריני החמיא: "משוכנע שנראה את טורה הישן"

קומפאני והחברים מרוצים. המועדון צריך יציבות
קומפאני והחברים מרוצים. המועדון צריך יציבות | צילום: Gettyimages

מאמן סיטי אחרי ה-0:3 על וברומיץ'. קומפאני: "יש לנו המון מה להוכיח"

(גודל טקסט)

מבין כל הגדולות מנצ'סטר סיטי פתחה בצורה המרשימה ביותר את העונה עם 0:3 על ווסט ברומיץ' בהות'ורנס והשאלה אם זה סימן לבאות. את המחזור הראשון היא מסיימת במקום הראשון, אבל כבר במחזור השני תצטרך להתמודד בקרב ענק באיתיחאד נגד האלופה צ'לסי. ה'דיילי מייל' הזהיר את ז'וזה מוריניו: "זהירות , סיטי חזרה לכושר המצוין שלה". ה'דיילי סטאר' כתב "שלוש ובקלות".

 

אחרי המשחק הוחלט רשמית להעניק את השער הראשון ליאיא טורה למרות שדויד סילבה נגע בכדור עם העקב וכך לקשר של חוף השנהב שהיה המצטיין ניתן צמד. כשטורה בכושר טוב סיטי דורסת את כולם. "אני חושב שהעונה נראה את טורה הישן. בשנה שעברה היתה לו עונה מוזרה. הוא החל אותה עם הרבה בעיות. המוות של אחיו, הבעיות עם הסוכן. דיברנו איתו הרבה לפני פתיחת העונה ואני משוכנע שנראה את טורה מלפני שנתיים. לפני שעלינו למשחק ידענו שניצחון משכנע יהיה חשוב המאוד לאור שאר התוצאות של המחזור", אמר פלגריני בסיום.

 

 

וינסנט קומפאני שלא כבש שנה ושלושה חודשים היה בטירוף אחרי שהבקיע בנגיחה וחגג מול אוהדי מנצ'סטר סיטי. הבלגי אמר: "עכשיו תביאו את צ'לסי. אנחנו רוצים לנצח אותם. זה יהיה משחק גדול. אנחנו צריכים לשחק היטב, אבל אסור לחשוב שאם ננצח נזכה באליפות, אבל זה יכול להשפיע. ההישגים שלנו בשנה שעברה היו מתחת למה שאנחנו רגילים ויש לנו מה להוכיח".

 

 

 

הבלם הבלגי אמר העובדה כי רבים מהפרשנים לא הימרו על הסיטי כמועמדת לאליפות נתנה להם מוטיבציה יתר להוכיח לכולם שהם טעו כבר במשחק הראשון. "אני רוצה לחזור ליכולת הטובה שלי ורעב לתארים", הוסיף הבלם. לדברי בלם נבחרת בלגיה ההחתמה של מנואל פלגריני לעוד עונה עד קיץ 2017 נתנה לכולם מרץ: "כל מועדון צריך יציבות".

 

 

 

מי שאיכזב מעט היה ראחים סטרלינג שספג כצפוי שריקות בוז מאוהדי ווסט ברומיץ' והחמיץ שער. יחד עם זאת, פלגריני העניק לו תפקיד חופשי להיכנס בהגנת היריבה, מה שברנדן רוג'רס לא הניח לו ושיחק איתו לעיתים כחלוץ מרכזי ולפעמים כקיצוני נסוג דבר שהרגיז את סטרלינג. ב'דייל מייל' יאיא טורה קיבל 8 והשחקן המצטיין היה דויד סילבה עם ציון 8.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי