הערעור נדחה, קורטואה יחמיץ את מנצ'סטר סיטי

קורטואה מכשיל את גומיס. יחמיץ את סיטי
קורטואה מכשיל את גומיס. יחמיץ את סיטי | צילום: Gettyimages

שוער צ'לסי ייעדר בעקבות האדום שספג. וגם: קרניירו תודח מתפקידה

(גודל טקסט)

צ'לסי ניסתה למזער נזקים מהתיקו 2:2 נגד סוונסי במחזור הפתיחה וערערה על הכרטיס האדום שספג השוער טיבו קורטואה, אבל שלא במפתיע הודיעה הערב (שלישי) התאחדות הכדורגל האנגלית כי בקשתם של הבלוז נדחתה.

כידוע, קורטואה עצר את החלוץ בפטימבי גומיס בדרכו לשער – עבירה בעקבותיה ספג אדום ישיר לאחר שמנע מצב כיבוש וודאי על קו רחבת ה-16. הברבורים השוו מיד לאחר מכן מהנקודה הלבנה וקבעו 2:2.

ההתאחדות האנגלית הבהירה כי היא לא מוצאת סיבה מספקת לתמוך בערעור שהגישה צ'לסי וכתוצאה מכך השוער יחמיץ את המשחק ביום ראשון נגד מנצ'סטר סיטי (17:50 בספורט1 וב-HD)

קורטואה סופג את האדום. יחמיץ את סיטי (AFP)

בתוך כך, אוהדי צ'לסי תקפו בציוצים נזעמים את ז'וזה מוריניו לאחר שלפי דיווח בעיתון "טלגרף" הוא החליט להדיח את הרופאה אווה קרניירו מתפקידה לאחר שהתעמת איתה במהלך התיקו נגד סוונסי. 

 

הוא התעמת איתה לאחר שטיפלה באדן הזאר מחוץ לקווים והשאירה את צ'לסי עם 8 שחקני שדה על המגרש. מוריניו טען שהרופאה היתה נאיבית כשטיפלה בו בעת שהקבוצה בנחיתות מספרית. אחרי המשחק אמר מוריניו: "לא משנה אם אתה איש משק או פזיותרפיסט, אתה צריך להבין בכדורגל". 

 

קרניירו הודתה לאוהדי צ'לסי שתמכו בה בדף הפייסבוק שלה, אבל נראה שההחלטה היא לקחת לה את מרבית סמכויותיה: היא לא תשב על ספסל הקבוצה במשחקים, לא תהיה על כר הדשא באימונים ואף לא תוכל להגיע למלון הקבוצה לפני משחקים. "הטלגרף" כתב שזו שערוריה דומה לזו שהיתה בבאיירן מינכן בין פפ לרופא המועדון שלפיטוריו היתה השפעה שלילית על הקבוצה. הטלגרף גם כתב שקרניירו תישאר בצוות הרפואי של המועדון, אבל ייתכן שהיא כלל לא תסכים להורדה בדרגה.

 

קרניירו עם קוסטה. לא תוכל להגיע אפילו לאימונים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי