מוריניו: "אם תהמרו על פיטורי תפסידו כסף"‎

מוריניו. דואג למהמרים
מוריניו. דואג למהמרים | צילום: GettyImages

'המיוחד' לא חושש למשרתו לאחר המשחק מול ווסט ברומיץ'

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו הפציר במהמרים אתמול לא לשים את כספם על קרן הצבי ולהמר על פיטוריו היום (ראשון) אחרי המשחק של צ'לסי נגד ווסט ברומיץ' אלביון (ספורט1 החל מ-15:30).

 

כל הסימנים מראים שמוריניו עלול להפסיד את המשחק מאחר והוא הפסיד פעמיים למנג'ר ווסט ברומיץ' אלביון טוני פיוליס ויותר מזה – כל ההפסדים האחרונים שלו היו נגד מנג'רים שהאות שלהם מתחיל ב-P. יותר מזה, בהות'ורנס פוטרו שני מנג'רים של צ'לסי אחרי הפסד באותו אצטדיון והם אנדרה-וילאש בואש ורוברטו די קאניו. משרדי ההימורים הציבו את "המיוחד" כמועמד השני ברשימה להיות מפוטר אחרי דיק אדבוקט מנג'ר סנדרלנד וחתכו את יחס ההימורים.

 

 

מוריניו החל את העונה גרוע. פיטר את הרופאה, אווה קרניירו, החליף את ג'ון טרי לראשונה אחרי 177 משחקים בהם הוא ניהל את משחקי צ'לסי, האשים שבעה שחקנים שהם מתחת לכושר וזכה רק בנקודה אחת. הוא לא מתרגש מכל הסימנים המקדימים וטוען: "אין שום מצב שמישהו יפטר אותי. אין לכם הרבה סיכוי לעשות עלי כסף. למה הורידו את יחס ההימורים עלי? כי הם רוצים להרוויח כסף. עוד לא שמעתי משרד הימורים שפשט את הרגל. הם מרוויחים הרבה יותר מאלה שמהמרים אצלם. המסר שלי לכולם תשמרו על הכסף שלכם. חבל על ההימור נגדי".

 

פיוליס. היורש של מוריניו? (gettyimages)

 

מוריניו הודה שהוא מעריץ את טוני פיוליס מנג'ר WBA: "אם הייתי בעלים של הקבוצה הייתי עושה אותו המנג'ר שלי. הצבעתי עבורו למנג'ר השנה. יש לו דעות ברורות. הוא מצליח כי הקבוצות שלו מאורגנות ויודעות להגן היטב. הקבוצה שלו מאוד פיזית, כי הם עובדים קשה כל השבוע, אבל זה לא אומר שאין לו שחקנים התקפיים".

 

השאלה הגדולה היא ג'ון טרי יעלה בהרכב אחרי שהוחלף מול מנצ'סטר סיטי בהפסד 3:0. מוריניו טען שטרי היה איטי מדי נגד סיטי והשאלה אם הוא הפך מהיר יותר תוך שבוע. מוריניו טען: "גם אם נפסיד האליפות לא תהיה גמורה. בליגה הזאת אתה יכול להיות 8 נקודות אחרי המוליכה וזה עוד לא סגור".

 

הפורטוגלי הודה: "התכוננו למשחק טוב יותר מבדרך כלל. אנחנו לא מרוצים מפתיחת העונה שלנו ומהתוצאות שהשגנו עד כה. ניסיתי כל מיני מערכים שונים כדי לנצל את הסגל. יש לנו מספר שחקני הגנה מהירים וגם שחקני הגנה טובים, אז ייתכן שנעשה שינויים". פדרו שהוצג בסוף השבוע עשוי כבר להיכלל בסגל יחד עם באבא רחמן. אין סיבה שפדרו לא ישחק כמה דקות מאחר והוא מצוי בכושר טוב מברצלונה.

 

טרי. יעלה בהרכב? (gettyimages)

 

טוני פיוליס מנג'ר ווסט ברומיץ' ביקש מהחלוץ שלו סיידו ברהינו להתאמץ במשחק היום למרות הראש שלו בהעברתו האפשרית לטוטנהאם. בווסט ברומיץ' מאוכזבים מהעובדה שלא הצליחו לסכם עם הבלם הארגנטיני של טוטנהאם, פדריקו פאציו, בגלל חילוקי דיעות על שכרו. "הוא בלם מצוין ושחקן חשוב עבורנו", אמר פיוליס. "זה לא קשור להחתמת ברהינו".

 

הרכבים משוערים:

 

ווסט ברומיץ' אלביון: מייהיל, דאוסון, מקאולי, אולסון, ברנט, מוריסון, פלצ'ר, יעקוב, גנברי, רונדון, ברהינו

 

צ'לסי: קורטואה, איבנוביץ', קייהיל, טרי, אספיליקווטה, מאטיץ', ראמירס, וויליאן, פברגאס, הזאר, קוסטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי