סיטי רוצה להשוות שיא ניצחונות אחרי 103 שנה‎

פלגריני. רוצה לזכות באליפות
פלגריני. רוצה לזכות באליפות | צילום: GettyImages

פלגריני לא מתרגש: "רק סטטיסטיקה". אברטון תפריע? (17:50 בספורט1)

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי מחפשת ניצחון שלישי רצוף מפתיחת העונה כדי לעלות למקום הראשון בפרמיירליג ויש לה משחק לא קל בגודיסון פארק נגד אברטון (17:50). הסיטיזנס רוצים לנצח פעם תשיעית ברציפות בפרמיירליג (6 ניצחונות מהעונה שעברה) ובכך תשווה שיא שהושג ב-1912. הרצף החל בניצחון שלהם 2:4 על מנצ'סטר יונייטד בדרבי ב-12 באפריל והמשיך עם ניצחונות על ווסטהאם, אסטון וילה, טוטנהאם, ק.פ.ר, סוונזי סיטי, סאות'המפטון. המנג'ר, מנואל פלגריני, אמר שהוא לא מתרגש ממספרים: "מישהו סיפר לי על הנתון הזה, אבל כל מה שאני רוצה זה לזכות באליפות".

 

השחקן שנמצא בכושר הטוב ביותר הוא הקשר דויד סילבה עליו אמר פלגריני: "הוא יכול לשחק בכל מקום במגרש. שנה ראשונה שלו הוא שיחק כשחקן כנף שמאל, אבל שנה שעברה שיחקתי איתו מתחת לחלוץ והוא כבש הכי הרבה שערים בקריירה שלו – 12 שערים. נתתי לו חופש פעולה וזה הפך אותו למאוד מסוכן. עבורנו הכי חשוב כעת לזכות בתואר ואני לא מופתע מהפתיחה הטובה שלנו. השחקנים שלי רעבים להצלחה אחרי ששנה שעברה לא הצלחנו במיוחד".

 

אחד השחקנים המאכזבים עד כה הוא חלוץ הסיטי, ווילפרד בוני, שהגיע מסוונזי בינואר תמורת 28 מיליון ליש"ט האחרון ועד כה הבקיע שני שערים בלבד ב-12 משחקים בסיטי: "אני מאמין שהוא ישתלב ויהיה שחקן חשוב עבורנו". בוני היה מרוצה מדברי הצ'יליאני: "זה נותן לך גב כשהמנג'ר תומך בך".

 

בוני. מאכזב (gettyimages)

 

בינתיים באברטון מודאגים מהאפשרות שהבלם ג'ון סטונס יעזוב לצ'לסי. חברו להגנה פיל ג'גיילקה אמר: "ההעברה הזאת יכולה לערער לנו את כל העונה. אני זוכר שאחרי עזיבת ג'ולאן לסקוט למנצ'סטר סיטי זה טירפד את כל התוכניות של דיוויד מויס באותה עונה. העצה שלי לכולם היא לסגור האת החלון לפני פתיחת הליגה. אז לכולם יהיה סגל שלא ניתן לשינוי ואם יהיו בעיות שיתמודדו איתם עד חג המולד. צריך להיפטר מהקרקס הזה לפני שהעונה מתחילה ולהתרכז בכדורגל". הבלם ממוצא אנגלי-פולני היה החונך של סטונס בן ה-21 באברטון והוא סבור שעזיבתו תגרום נזק יותר לשחקן מאשר לקבוצה.

 

מנג'ר אברטון, רוברטו מרטינס, אמר שאין לו בעיה לפתוח עם סטונס למרות שייתכן שהבלם עסוק העברתו האפשרית. מומד בסיץ' הבוסני וקווין מיראלס הבלגי עשויים לשחק אחרי שישבו על הספסל אברטון במשחק האחרון. הרכש החדש של הסיטי, ניקולאס אוטאמנדי עשוי לשבת על הספסל. על המשחק אמר מרטינס: "בכל פעם שמשחקים נגדם זה קשה. הם שמרו על הכוכבים שלהם ורכשו עוד חיזוקים ויש להם רעב גדול להצלחה".

 

הרכבים משוערים:

 

אברטון: הווארד, קולמן, ג'גיילקה, סטונס, גאלווי, מקארת'י, בארי, קונה, ברקלי, קלברלי, לוקאקו

 

מנצ'סטר סיטי: קולארוב, מאנגלה, קומפני, סאניה, פרננדיניו, טורה, נבאס, סילבה, סטרלינג, אגוארו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי