ווינאלדום: "חוויה מדהימה שלא אשכח עוד זמן רב"

ווינאלדום. מי הספיד את הכדורגל ההולנדי?
ווינאלדום. מי הספיד את הכדורגל ההולנדי? | צילום: Gettyimages

קשר ניוקאסל חגג רביעייה מול נוריץ' וקנה למקלארן עוד כמה ימים של חסד

קבוצות: נוריץ'
(גודל טקסט)

ניוקאסל ונוריץ' היו שותפות למשחק ענק אתמול (ראשון) בו ניצחו "המגפייז" 2:6 ורשמו את הניצחון הראשון שלהם העונה. המנג'ר סטיב מקלארן, שקיבל שלושה משחקים להוכיח את עצמו, יכול קצת לנשום לרווחה אחרי שניוקאסל עלתה למקום ה-18 עם 6 נקודות. למי ששכח, במשחק הקודם מול מנצ'סטר סיטי היא הובסה 6:1.

 

 

המשחק זכה לכותרות ענק באנגליה בעיקר בגלל הקשר ההולנדי ג'ורג'יניו ווינאלדום, שכבש לא פחות מארבעה שערים בדקות 14, 26, 66 ו-86. חלפו 16 שנה מאז שחקן של ניוקאסל כבש ארבעה שערים: זה קרה במשחק הראשון של סיר בובי רובסון כמנג'ר הקבוצה, כשאלן שירר הבקיע רביעייה בניצחון על שפילד וונסדיי 0:8.

 

 

 

ווינאלדום אולי לא ישחק ביורו 2016 בגלל שהולנד לא העפילה לטורניר, אבל הוכיח שמוקדם מדי להספיד את הכדורגל ההולנדי. הקשר, שנרכש מאיינדהובן ב-14.7 מיליון ליש"ט בקיץ האחרון, קיבל ציון 9 ב'דיילי סטאר'.

 

מקלארן נאלץ לחכות חודשיים לניצחון הראשון של קבוצתו, שהיתה שקועה בתחתית וזה הניצחון הכי גדול שלה מזה חמש שנים, אז כבשו שישה שערים נגד אסטון וילה. "אחרי המחצית הראשונה בה נוריץ' החזירה לנו פעמיים לא הייתי יכול לנוח גם כשהובלנו 2:4. אולי במצב 2:5 קצת נרגעתי", אמר הבוס.

 

ווינאלדום אמר: "כבר הבקעתי רביעייה במדי פיינורד בליגה ההולנדית, אבל אז גם כבשתי שני פנדלים. מול נוריץ' זו היתה חוויה מדהימה שלא אשכח עוד הרבה זמן". אוהדי ניוקאסל שלא התרשמו עד כה מהכוכב החדש של קבוצתם המציאו לו שיר חדש תוך כדי המשחק.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי