יונייטד צועדת על קיבתה: "כולם אשמים, כולל השף"

ואן חאל. למד מנפוליאון?
ואן חאל. למד מנפוליאון? | צילום: Gettyimages

ואן חאל עם הסבר מקורי לתבוסה לארסנל, יתאושש מול אברטון? (16:50)

(גודל טקסט)

לואיס ואן חאל חזר מפגרת המאמנים עם הרבה דימיון בריא. מנצ'סטר יונייטד הפסידה במשחק האחרון לפני הפגרה 3:0 לארסנל והיום (שבת) יש לה משחק מכריע בגודיסון פארק נגד אברטון שיכול להראות לאן פניה מועדות. LVG חייב לנצח אחרת הוא יתחיל להרגיש את הלחץ עליו, אבל הטופיס לא הקבוצה הכי קלה לזנק ממנה להצלחה (חי בספורט2 החל מ-16:50).

 

ואן חאל הגיע אתמול למסיבת העיתונאים עם הצהרה מרתקת: "כולם אשמים במועדון לנפילה של היונייטד כולל השף של הקבוצה, מייק דונלי". ההולנדי תיאר את ההפסד לארסנל כנוראי והתלונן שלא היה לו זמן לעבוד עם שחקניו.

 

 

לא רק השף של השדים האדומים הוא ה"קורבן" של ואן חאל שקצת התלוצץ בעניינו. וויין רוני, שקיבל ממנו עד כה גב שלא נגמר, זכה הפעם לביקורת מצד ההולנדי שסבור שהגיע הזמן שהוא יסיים את תקופת היובש שלו במשחקי חוץ, ובעיקר מול אברטון. רוני הבקיע ב-2007 את שערו האחרון באיצטדיון בו החלה הקריירה שלו במשחק בו ניצחה יונייטד 2:4. הוא הבקיע את שער החוץ האחרון שלו בליגה לפני 11 חודשים ו-17 משחקים. טירוף.

 

"אני מודאג ממצבו, אבל אולי נגד אברטון זה יגיע", אמר ואן חאל. "שמעתי שהממוצע שלו שם לא הכי טוב. הגיע הזמן שישנה את הנוהל הזה. אני מסוג המאמנים שמנתח את היריבות ואני אתן לו מידע איך לגרום לחוסר אירגון בהגנה שיעזור לו להבקיע. זה מה שאני עושה עם רוב השחקנים ואני עוזר להם בטקטיקה אישית יותר מאשר קבוצתית. רוני אומנם כבש רק שער ליגה אחד, אבל הוא כבש לנו באלופות, כך שזה לא משנה עבורי מי כובש".

 

 

ואן חאל הודה שסרט הקפטן עבור רוני הוא מטלה, אבל הוסיף: "זה רק משפיע לחיוב על האישיות שלו".

 

יונייטד תוכל לשחק היום עם מייקל קאריק שחזר אחרי פציעה ורוני שלא שיחק בנבחרת כשיר לחלוטין. אנתוני מרסיאל חוזר אחרי שהפגין משחקים טובים בנבחרת צרפת והבהיר ש-LVG רכש יהלום לקבוצה וקלע בו ברכישתו אחרי שהוכתר לשחקן חודש ספטמבר בפרמייר ליג.

 

 

באברטון יחזרו להגנה ג'ון סטונס ושיימוס קולמן. בקבוצה בונים על ג'יימס מקארת'י שהצטיין בניצחון אירלנד על גרמניה 0:1 ועל רוס בארקלי כיכב במשחק של אנגליה.

 

הרכבים משוערים:

 

אברטון: האוורד, קולמן, סטונס, ג'גיילקה, גאלווי, מקארת'י, בארי, קונה, ברקלי, נייסמית', לוקאקו

 

מנצ'סטר יונייטד: דה חאה, ג'ונס, סמולינג, בלינד, דרמיאן, שניידרליין, קאריק, מאטה, רוני, ממפיס, מרסיאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי