טורה תוקף: "בוני לא חי חיים ספורטיביים"

חברים לקבוצה
חברים לקבוצה | צילום: GettyImages

הקשר ירה על בן ארצו וחברו בסיטי: "צריך לבדוק את סגנון החיים שלו"

(גודל טקסט)

רגע לפני שמנצ'סטר סיטי תפגוש את אסטון וילה (15:20 בספורט1) בברמינגהאם כשהיא רוצה לנצח להמשיך להוביל את הטבלה, יצא יאיא טורה בהתקפה חריפה נגד בן ארצו החלוץ ווילפרד בוני וטען שהוא לא חי חיים ספורטיבים ואין לו כבוד למקצוע. התקפה כזאת על שחקן לא זכורה זמן רב. 

 

בוני נרכש בינואר 2014 מאסטון וילה תמורת 28 מיליון ליש"ט, אבל כבש רק שישה שערים ב-25 משחקים. הוא הבקיע בניצחון 1:3 על סביליה בליגת האלופות. 

 

 

טורה יצא בהתקפה כוללת על כוכבי הכדורגל של אפריקה וחוף השנהב בעיקר כשאמר: "אני רוצה לנענע את החברים האפריקאים שלי כדי שיהיו יותר שאפתניים, כדי שיוכלו לממש את החלומות שלהם. אני מדבר על בוני ועל מקס גרדל מבורנמות'. הם משחקים איתי בנבחרת ויש להם פוטנציאל ענק, אבל פוטנציאל צריך לממש כל יום וכדאי מאוד שיבדקו את סטייל החיים שלהם. אם הם רוצים שיכבדו אותם יום אחד – זה תלוי בהם". 

 

טורה טען לפני המשחק בברמינגהאם שכוכבים רבים מאפריקה מסתפקים באורח חיים נוח. "הם מאכזבים את עצמם די בקלות והם אומרים לעצמם שהגיעו לתהילה והם הכי חזקים והכי יפים. הם לא מבינים שיש להם עוד הרבה מדרגות עד לטופ. לצערי רובם רואה את הכסף הקל, הנשים, הבילויים ומכוניות מהירות. הם לא יודעים איך לסבול כדי לטפס לצמרת". 

 

טורה המשיך בביקורת שלו. "לצערי שחקנים אפריקאים רבים מרוצים בקלות רבה מדי, שולחים כסף הביתה וחושבים למה שאני אעבוד קשה? הם פשוט מונעים מעצמם לממש אתגרים גבוהים יותר. הם חושבים שהטופ של הכדורגל העולמי הוא לא עבורם". 

 

רוצה לזעזע את החברים שלו. בוני וטורה (GettyImages)

 

בתוך כך, אחד מכוכבי העבר של סיטי, פראנסיס לי, מתח ביקורת על ראחים סטרלינג ועל יכולת הסיום שלו וטען שהוא צריך לחדד אותה אחרי שהוא מגיע למצבים רבים ומחמיץ. 

 

המנג'ר, מנואל פלגריני, הפתיע כשאמר שהוא מרגיש סימפטיה עם מצבו של ז'וזה מוריניו איתו הוא נמצא במערכת יחסים לא טובה זמן רב וללואיס ואן חאל. "אני חושב שהם עובדים בלחץ מטורף. אני קורא כל יום שמוריניו יפוטר וזה קרה בעבר גם לואן חאל וגם לי. אני לא מבין למה בעלי הקבוצות הם כל כך חסרי סבלנות. אם הייתי אחד מבעלי הקבוצות הייתי בוחר מאמן לשלוש שנים לפחות ואז הייתי מחליט. מדיניות הפיטורים בפרמיירליג רעה לכולנו".

 

בסיטי ימשיכו להיעדר פאבלו סבאלטה, דויד סילבה ואגוארו הפצועים. לרמי גארד המנג'ר החדש של הוילה זה יהיה משחק ראשון. המנג'ר הצרפתי לא רק אסר על שחקניו לדבר צרפתית בחדר ההלבשה אלא אמר שלא ירכוש יותר שחקני צרפתים למועדון בו יש לדבריו מספיק צרפתים. 

 

הרכבים משוערים:

 

אסטון וילה: גוזאן, האטון, ריצ'ארדס, לסקוט, ריצ'רדסון, באקונה, ווסטווד, סאנצ'ס, גרליש, סינקלייר, גסטד

 

מנצ'סטר סיטי: הארט, קולרוב, אוטמנדי, קומפני, סאניה, פרננדיניו, פרננדו, סטרלינג, טורה, נאבס, בוני 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי