דיווח: ליברפול תשלם 14 מיליון ליש"ט על פאטו

פאטו. החזרה לאירופה מתקרבת
פאטו. החזרה לאירופה מתקרבת | צילום: Gettyimages

החלוץ צפוי לשוב לאירופה בחודש ינואר ועשוי לשחק תחת קלופ

(גודל טקסט)

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ליורגן קלופ מחכה מבחן קשה מאוד היום בלונדון נגד קריסטל פאלאס, שתרמה לפני שנתיים לעצירת ליברפול בדרך לאליפות אחרי שחזרה מפיגור 3:0 ל-3:3 (החל מ-17:55 בספורט2).

 

שעות לפני המשחק, פורסם שליברפול כבר סגרה עם החלוץ הברזילאי פאטו, שכיום משחק בסאו פאולו ותשלם עליו 14 מיליון ליש"ט. נשיא הקבוצה, רוברטו דה אנדרדה, אישר התענינות מצד ליברפול אבל אמר שטרם הוגשה הצעה. מנגד, רשת 'או גלובו' פרסמה כי שוחחה עם הנשיא והוא אישר שמתקיים מו"מ.

 

 

פאטו מושאל לסאו פאולו מקורינתיאנס והוא הביע את רצונו לשחק שוב באירופה. בקיץ שמו נקשר למנצ'סטר יונייטד. נשיא סאו פאולו החדש, לקו, ציין שיהיה להם קשה להשאיר את החלוץ בקבוצה מסיבות כלכליות. גם שאלקה ובורוסיה דורטמונד מעוניינות בו. 

 

פאטו. בברזיל יהיה קשה להחזיק אותו (Gettyimages)

 

בואו של פאטו עשוי להיות תשובה למצבו של דניאל סטארידג'. קלופ יחגוג היום חודש לבואו לליברפול והוא לא מסתיר את העובדה שהוא מודאג מפציעתו החדשה של החלוץ, שלא יוצא ממעגל הפציעות. החלוץ לא שיחק כמעט כל העונה שעברה ועבר ניתוח וכעת פצוע מאוקטובר בברך. 

 

סטארידג' עדיין לא שיחק תחת קלופ שאמר: "הוא צריך לחזור בקרוב, אבל קרוב זה יחסי. הוא לא התאושש מהר כמו שחשבנו. אנחנו לא יכולים להלחיץ אותו. אחרי חודש הוא חזר להתאמן בנפרד מהקבוצה. כרגע הוא כמו שחקן שהיתה לו עוד פגרת קיץ. אנחנו צריכים להחיר אותו לכושר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי