שחקני צ'לסי דורשים מדרוגבה: תחזור אלינו

דרוגבה. יחזור לסטמפורד ברידג'?
דרוגבה. יחזור לסטמפורד ברידג'? | צילום: Gettyimages

שחקני הבלוז בטוחים שהחלוץ יעזור לצאת מהמשבר. יצטרף בינואר?

(גודל טקסט)

'הסאן' מפרסם הבוקר (שלישי) ששחקני צ'לסי פנו לחלוץ הקבוצה בעבר, דידייה דרוגבה וביקשו ממנו לחזור. דרוגבה עזב בקיץ אחרי ששיחק בקדנציה שנייה בצ'לסי, אבל לא קיבל הרבה דקות משחק ממוריניו. השחקנים בצ'לסי טוענים שדרוגבה הוא דמות חשובה בחדר ההלבשה והוא היה מצליח לעזור להם לצאת מהמשבר.

 

החלוץ מחוף השנהב בן ה-37 משחק במונטריאול אימפקט מה-MLS ונמצא בכושר טוב אחרי שכבש 11 שערים ב-11 משחקים. השחקנים הבכירים במועדון שלחו הודעות לדרוגבה שיבוא לסייע להם ולפחות להתאמן איתם כדי לגבש את הקבוצה מחדש. לדבריהם לדרוגבה יש יכולת לקשר בין השחקנים ולאחד אותם. החלוץ חופשי אחרי שמונטריאול עפה מהפלייאוף.

 

 

אחד השחקנים אמר לעיתון: "דרוגבה יודע ארבע שפות והוא יכול לגשר בין שחקנים. הוא היה דמות של מנהיג בחדר ההלבשה. הוא היה מפרסם תמונות של השחקנים ביחד באינסטגרם וקנה לכולם טבעות זהב כשזכינו בצ'מפיונס ליג ב-2012".

 

כמה שחקנים אחרים דיברו על כך שהם פשוט מתגעגעים אליו. באחרונה היו שמועות שדרוגבה יעבור לבולוניה בהשאלה בגלל שמדובר בשתי קבוצות (מונטריאול ובולוניה) עם אותם בעלים, אבל האפשרות נשללה.

 

השחקנים הניפו את דרוגבה על הכתפיים כאשר שיחק את משחקו האחרון בשנה שעברה בליגה נגד סנדרלנד. בצ'לסי טוענים שיורגן קלופ מוכן לתת לסטיבן ג'רארד להתאמן בליברפול בפגרה ומבקשים שמוריניו יעשה דבר דומה עם החלוץ מחוף השנהב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי