דיווח: שחקני יונייטד ארגנו מרד נגד ואן חאל

ואן חאל. לואי תרגש אותי
ואן חאל. לואי תרגש אותי | צילום: GettyImages

השחקנים מאסו בשיטות האימון של ההולנדי. ביקורת על מסע הרכש

(גודל טקסט)

העיתונים 'הסאן' וגם 'אינדיפנדנט' מדווחים הבוקר (חמישי) ששחקני מנצ'סטר יונייטד מרדו בלואיס ואן חאל בגלל שיטות האימון הקשוחות שלו. לשחקנים נמאס מהאימונים הקשוחים והם שלחו נציגים לשוחח עם ההולנדי במיתקן האימונים של קארינגטון. השחקנים טוענים שהאימונים גם משעממים ולא מאפשרים להם לבטא את עצמם.

 

העימות היה בשבועות הראשונים של העונה והודלף רק עכשיו. ואן חאל האזין להם, אבל לא הסכים לשנות את האימונים.במועדון יש חששות שבאופן כללי השחקנים לא מאושרים במועדון. אחד מהם אמר לעיתון שלא לציטוט: "כל הכיף והשעשועים נעלמו מהאימונים שלנו תחת המשטר החמור של ואן חאל".

 

 

לא ברור אם זו הסיבה לכך שיונייטד זכתה רק בנקודה בשני משחקיהם האחרונים ובשבת צפוי להם משחק קשה מאוד נגד ליברפול. בעשרת המשחקים האחרונים של המועדון, כולל עונה שעברה, הם ניצחו רק שלושה משחקים.

 

 

מנצ'סטר יונייטד עדיין חסרה חלוצים למרות רכישתו של אנטוני מרסיאל, אבל המאמן גילה אתמול שהוא ישאיל את חלוץ הבית הצעיר ג'יימס ווילסון, מה שגרם להרמת גבות בקרב אוהדים ושחקנים. מדיניות הרכש של ואן חאל ספגה ביקורות בשבועות האחרונים אחרי שהוא מחק כמעט לחלוטין את הסגל שאסף סיר אלכס פרגוסון בשנים קודמות. העיתון כתב שיש גם ביקורת בקרב אוהדים על סגנון המשחק של הקבוצה שרחוק מזה בו שיחקה בשנים קודמות.

 

בנוסף גם פרשת דויד דה חאה השאירה רושם רע. כעת אמור דה חאה לשוחח עם ואן חאל על שילובו מחדש בקבוצה אחרי שהשוער הביע רצון לחזור להרכב. הביקורת על ההולנדי היא שהוא השאיר בקבוצה שחקן מפתח בניגוד לרצונו וגם אם השוער הספרדי יחזור לשחק ההרגשה היא שהוא בעצם נאלץ לעשות זאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי