ואן חאל: "המשחק הגרוע שלי כמאמן יונייטד"

ואן חאל והספסל בהלם באמירויות
ואן חאל והספסל בהלם באמירויות | צילום: Gettyimages

ההולנדי בהלם אחרי ארסנל: "לא ראיתי את זה מגיע". התותחנים חגגו

(גודל טקסט)

ארסן ונגר תמיד יוצא ממשברים. אחרי ההפסד השני שלו בליגת האלופות מול אולימפיאקוס 3:2 והלחץ של התקשורת נגדו ה-0:3 הענק נגד יונייטד באמירויות הרגיע את המערכת. הצרפתי דאג שלואיס ואן חאל יישאר רק שבוע אחד במקום הראשון. סיטי שוב בפסגה וארסנל שכבשה שלושה שערים בתוך 20 דקות מדורגת שנייה בעוד שיונייטד ירדה למקום השלישי.

 

ואן חאל חווה כישלון טוטאלי. המנג'ר ההולנדי הודה שהיה בהלם מהקלות בה ניצחה ארסנל ואלכסיס סאנצ'ס הדהים עם שערבעקב ובישל בעקב. תיאו וולקוט נבחר למצטיין במשחק ב'דיילי מירור' עם ציון 9 בעוד שאלכסיס סאנצ'ס ומסוט אוזיל קיבלו 8. 

 

 

ואן ביקר את שחקניו: "הייתי מופתע שלא שיחקנו לפי תוכנית המשחק שהכנו. יותר מחצי קבוצה לא עשתה מה שתכננו אז לא היה טעם להחליף מישהו באותן דקות. לא ראיתי את זה מגיע כשהיינו ראשונים בטבלה. אתה צריך להיות אגרסיבי במשחק כזה ולצערי ארסנל היתה הרבה יותר אגרסיבית. כשאתה נותן לארסנל מרחב כזה לשחק אתה מפסיד. זה המשחק הכי גרוע שלי כמנג'ר יונייטד".

 

מייקל קאריק הוסיף: "אני מאוכזב. לא היינו מספיק טובים. אני מקווה שזה היה רק הפסד אחד מקרי". הוא ובסטיאן שוויינשטייגר שהוחלף היו מהחלשים במרכז הקישור וארסנל דרסה אותם דרך האמצע.

 


צ'ך. השווה שיא (Gettyimages)

 

בתוך כך ,פטר צ'ך השווה את השיא הפרמיירליג בשמירה על רשת נקייה ונכנס לספר השיאים של הליגה. צ'ך הדף את ניסיונות ההתקפה של היונייטד ורשם 170 משחקים עם רשת נקייה (מתוכם 4 בארסנל ו-166 בצ'לסי). הוא השתווה לדיוויד סימאן שעשה זאת במדי ארסנל, אסטון וילה, ווסטהאם, מנצ'סטר סיטי ופורטסמות'.

 

קפטן ארסנל, פר מרטסאקר, אמר בסיום: "זה היה פשוט חיוני עבורנו להישאר בצמרת הליגה, כי המרחק בינינו לצמרת לא גדול". סנטי קאסורלה הוסיף: "פשוט היינו חייבים להאמין בעצמנו שוב אחרי ההפסד לאולימפיאקוס. חייבים לשנות את המנטליות שלנו". תיאו וולקוט אמר: "היה לנו רצון עז לנצח, אבל צריך לעשות את זה בכל משחק".

 


מרטסאקר מודה לקהל. רוצה צמרת (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי