לסטר מחקה פיגור וניצחה 2:3 את אסטון וילה

השועלים חוגגים ניצחון פשוט מדהים
השועלים חוגגים ניצחון פשוט מדהים | צילום: Gettyimages

השועלים השלימו מהפך מדהים (72, 82 ו-89). צפו: ניצחון בכורה לטוטנהאם

(גודל טקסט)

מה עוד אפשר לומר על לסטר, סגנית המוליכה בפרמיירליג? השועלים נקלעו לפיגור 2:0 בבית מול אסטון וילה, אך התעשתו וב-17 דקות מדהימות – מהדקה ה-72 ועד הדקה ה-89 – עשו מהפך מדהים בדרך לניצחון 2:3.

 

לסטר, שלא הפסידה כבר 9 משחקים ברציפות בפרמיירליג כולל משחקי סיום העונה שעברה ובכך שברו שיא מועדון, מדורגת כאמור במקום השני עם 11 נקודות לאחר 5 מחזורים, מרחק ארבע נקודות מסיטי. קבוצתו של ראניירי גם כבשה העונה 11 שערים, בדיוק כמו המוליכה, והערב (ראשון) הוכיחה עד כמה מבריק משחק ההתקפה שלה.

 

 

גראליש (39) וגיל (63) העלו את האורחת מבירמינגהאם ל-0:2 שקירב את שרווד לניצחונו השני העונה, אלא שאז לסטר פשוט התפוצצה: דה לאט (72) מבישול של מחרז, וארדי (82) ונתן דאייר בהופעת הבכורה (89, שוב מבישול של מחרז) השלימו מהפך פשוט מטורף. 

 

דאייר כובש בבכורה שלו בלסטר ומכריע את המשחק (Gettyimages)

 

סנדרלנד – טוטנהאם 1:0

 

במשחק המוקדם, סנדרלנד אירחה באצטדיון האור את טוטנהאם – קבוצה לונדונית נוספת שנמצאת בצרות בפתיחת העונה – אלא שלמזלם של התרנגולים, הם הוכיחו שהם טובים מהקבוצה שמסתמנת בתור החלשה ביותר בליגה וניצחו 0:1 קטן-גדול מבחינתם, בזכות שער של ריאן מייסון בדקה ה-82.

 

התרנגולים, שעד כה רשמו 3 תוצאות תיקו והפסד מול מנצ'סטר יונייטד, עדיין מחכים לשערו הראשון של הארי קיין, שבנבחרת דווקא כבש, אבל נהנו כאמור משער של מייסון שהגיע לאחר מבצע משולש נפלא: מייסון מסר לקיין ועשה תנועה לתוך הרחבה, קיין השאיר ללאמלה והאחרון מצא במסירה פנטסטית את הקשר שכבש, נפצע עת הבעיטה והוחלף אבל סידר לפוצ'טינו ולחבריו נקודות יקרות וניצחון בכורה במחזור החמישי.

 

מייסון. אפילו לא חגג את שער הניצחון (Gettyimages)

 

חלוץ ליברפול לשעבר, פאביו בוריני, שיחק לראשונה עם סנדרלנד אחרי שעבר מליברפול ולמעשה חזר לקדנציה שנייה במועדון. לצערו הוא לא הצליח לסייע והוחלף בדקה ה-74. בעקבות ההפסד ירדה סנדרלנד למקום האחרון בטבלה כשלזכותה 2 נקודות מתוך 15 אפשריות ומאזן שערים של 5-. היא אחרונה בצוותא עם סטוק וניוקאסל, לשלושתן 2 נקודות כ"א.

 

סנדרלנד דווקא הייתה קרובה לכבוש מול טוטנהאם והגיעה למספר מצבים קורצים, אך היה זה ג'רמיין דפו שבעט לקורה בדקה ה-27 ולאחר מכן רודוול הפציץ את המשקוף, כדקה לאחר השער שספגו. הארי קיין החמיץ ברשלנות לקראת הסיום וגם לאמלה היה יכול להכפיל את התוצאה אך נגח מקרוב החוצה.

 

הארי קיין. נותר מתוסכל וללא שער העונה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי