דיווח: ג'ון טרי ואיבנוביץ' יעזבו בינואר

טרי. הולך בדרכו של למפארד?
טרי. הולך בדרכו של למפארד? | צילום: Gettyimages

מוריניו מרוצה מההגנה בלעדיהם וחושש שהם ישפיעו על חדר ההלבשה

(גודל טקסט)

ג'ון טרי ובראניסלב איבנוביץ' עשויים להימכר על ידי צ'לסי. כך מדווח ה'דיילי מירור' הבוקר (שישי). העיתון כתב שבעקבות העובדה שהם הודחו מההרכב למשחק נגד מכבי תל אביב והבלוז הפגינו משחק טוב בהגנה בלעדיהם, העתיד שלהם בקבוצה לא ברור.

 

עובדה נוספת ששניהם מסיימים את החוזה בקיץ הקרוב ב-2016 משפיעה לדברי העיתון על חדר ההלבשה של הקבוצה וגורמת לאי שקט. 'מירור' כתב ששני השחקנים הם למעשה המנהיגים בחדר ההלבשה מכיוון שהם גם שניים מהוותיקים בקבוצה והדבר לא ממש בריא לשאר השחקנים בשל התסכול הרב שלהם. בשל כך, המועדון עשוי לנסות להיפרד משניהם כבר בינואר הקרוב או לסכם על עזיבתם לקראת הקיץ.

 

 

טרי הוא אייקון, סמל ומנהיג הקבוצה ולא יהיה פשוט למועדון לתת לו ללכת סתם כך, אבל הם עשו לפראנק למפארד דבר דומה. העיתון פרסם שפנרבחצ'ה רוצה את צמד השחקנים. ז'וזה מוריניו כבר הורה לסקאוטים של הקבוצה למצוא לחלון ההעברות הקרוב מגן ימני חדש במקום איבנוביץ'.

 

מוריניו. יש לו תכניות אחרות (gettyimages)

 

בעקבות הניצחון על מכבי תל אביב 0:4 בצ'לסי מרגישים ביטחון מחודש, כך לפחות אמר הבלם גארי קייהיל לעיתון 'טלגראף' לקראת המשחק בסטמפורד ברידג' בשבת נגד ארסנל: "יש לנו שחקנים ענקיים בחדר ההלבשה שהגיעו להישגי ענק והיה לנו רגע העונה של ירידה גדולה בביטחון, אבל עכשיו אנחנו בדרך לחזור לעצמנו. הדבר היחיד שעוזר הוא לנצח משחקים ולכן הניצחון על מכבי תל אביב 0:4 היה כל כך חשוב ומענג. יש לנו עכשיו עוד הזדמנות לעשות ניצחון גדול נגד ארסנל וצאת מהמשבר".

 

בארסנל טוענים שהקבוצה עייפה. השחקנים חזרו לביתם אחרי ההפסד לדינאמו זאגרב רק אתמול בשעה 16:00 וארסן ונגר חושש שתלאות הטיסה שארכו זמן רב מהצפוי ייפגעו בסיכוייהם במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי