דיווח: ליברפול מעוניינת באסקיאל לאבצי

לאבצי. לא מרוצה בפאריס
לאבצי. לא מרוצה בפאריס | צילום: Gettyimages

רוג'רס סימן אותו כמועמד הבכיר לחלון ינואר. גם לירוי סנה משאלקה בתמונה

(גודל טקסט)

לאחר תצוגות פושרות, בלשון המעטה בליגה האגלית וכיבוש רק 7 שערים בשבעה משחקים, ליברפול מחפשת להתחזק בהתקפה. 'הדיילי מירור' מפרסם היום (רביעי) שהיעד עשוי להיות אסקיאל לאבצי.

 

חלוצה של פ.ס.ז' נמצא בראש רשימת השחקנים של ברדן רוג'רס לחיזוק המייטי רדס. הארגנטינאי הופיע העונה רק בשני משחקים בליגה הצרפתית והוא מסיים את חוזהו בקיץ. כרגע לא ברור אם ליברפול מעוניינת לרכוש אותו בינואר או רק להחתים אותו על חוזה לקראת העונה הבאה.

 

 

בתוך כך, פורסם היום ב'טוטו מרקאטו' כי צ'לסי הצטרפה לאדומים במרוץ על וויליאם קרבאליו. רוג'רס קיווה להחתים את השחקן המצטיין ביורו הצעירות האחרון לפני שיתר הקבוצות הבכירות ביבשת יצטרפו למאבק, כנראה שהוא נזכר מאוחר מידי.

 

קארבליו. פוטנציאל גדול (gettyimages)

 

שחקן נוסף בו מעוניינת ליברפול הוא לירוי סנה, חלוצה בן ה-19 של שאלקה. סנה בשלושת המשחקים האחרונים בבונדסליגה שערים שסידרו לקבוצתו ניצחון ועלה מחדש על הראדר של הקבוצות הבכירות באירופה. המרסיסיידרס תכננו לרכוש אותו בקיץ, אך ככל הנראה יצטרכו למהר ולהיות אגרסיביים כבר בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר. מחירו ככל הנראה יעמוד על 15 מיליון דולר.

 

מנג'ר שאלקה אנדרה ריטר אמר לאחרונה על החלוץ: "מבחינת פוטנציאל יש ללירוי עתיד מזהיר, הוא מוכשר יותר מג'וליאן דרקסלר. יש לו שליטה מדהימה בכדור, אך גם יכולת לצאת במהירות מהמקום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי