מוריניו: "זו התקופה הגרועה בקריירה שלי"

מוריניו. וידוי מיוחד
מוריניו. וידוי מיוחד | צילום: AFP

ה'מיוחד' על המשבר בצ'לסי, יתאושש מול סאות'המפטון? (19:20, ספ'2)

(גודל טקסט)

ימים לא קלים עוברים על ז'וזה מוריניו וצ'לסי. ההפסד ביום שלישי נגד פורטו (2:1) הגיע בתזמון רע במיוחד, כשגם בליגה הבלוז בצרות ומדורגים במקום ה-14 אחרי רצף שלילי מפתיע (4 נקודות מ-12 האפשריות האחרונות). וגם המיוחד מכיר בקשיים של קבוצתו.

 

"זו התקופה הכי גרועה בקריירה שלי", הודה מוריניו." אני מגדיר את המצב כיום כגרוע ביותר בקריירה שלי ואת התוצאות הכי גרועות שהיו לי בקריירה", אמר המנג'ר במסיבת עיתונאים היום (שישי) לקראת המפגש בשבת מול סאות'המפטון (19:20, ספורט2HD).

 

 

מוריניו אמר שהוא לוקח את ההתנסות החדשה לדבריו "כהתנסות פנטסטית, אבל לא הייתי רוצה לחזור עליה בעתיד. אני רוצה לסיים אותה מחר והתחיל מחדש. אני חושב שאחרי 15 שנה ההתנסות הזאת הגיעה מאוחר מדי. זה היה צריך לקרות אחרי שנתיים-שלוש. זה עוזר לי להיות טוב יותר. זה לא האתגר הכי קשה, רק התוצאות הגרועות קשות".

 

בתוך כך הרופאה של צ'לסי לשעבר, אווה קרניירו, מתחה ביקורת נוקבת על החלטת ההתאחדות האנגלית לנקות את מוריניו מחשד כי קילל אותה במשחק נגד סוונזי (2:2), בעקבותיו לא שבה לעבודה במועדון.

 

"הופתעתי שתוצאות החקירה פורסמו בעיתון ולא בהתאחדות ובשום שלב לא קראו לי לעדות", מסרה קרניירו. "אני תוהה אם זו צורה של חקירה במדינה הזאת בה האיש שמעורב בפרשה לא נשאל על מה ששמע. בשנה שעברה קראו נגדי קריאות סקסיסטיות ביציעי ווסטהאם וההתאחדות גם הגיעה למסקנה שלא היה דבר מבלי לשאול אותי. חוסר התמיכה של רשויות הכדורגל גורם לכך שקשה להיות אישה בכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי