שיא: סעיף השחרור של דה חאה – 30 מיליון ליש"ט

סעיף השחרור היקר בהיסטוריה לשוער. דה חאה
סעיף השחרור היקר בהיסטוריה לשוער. דה חאה | צילום: Gettyimages

ריאל לא ויתרה על השוער, תשלם את הסכום? וגם, הכישוף ההזוי של סיסה

(גודל טקסט)

ריאל מדריד קיוותה לקבל את דויד דה חאה בחינם בקיץ, שכזכור בסופו של דבר חתם על הארכת חוזהו במנצ'סטר יונייטד. הבוקר (רביעי) מגלה ה'דיילי אקספרס' שסעיף השחרור שלו עומד על 30 מיליון ליש"ט, סכום שיא לשוער.

 

לפי הידיעה, הבלאנקוס עדיין מעוניינת בשוער הספרדי, למרות ההצלחה של שוער הקבוצה קיילור נבאס, ואם במועדון ירצו לרכוש אותו הם יצטרכו לשלם את הסכום הגבוה. כשדה חאה, שהצטיין בניצחון נבחרת ספרד 0:1 על אוקראינה, נשאל על סעיף השחרור היקר שלו התחמק מלענות ואמר: "לא יודע, תשאלו את הסוכן שלי ז'ורז' מנדש".

 

מנכ"ל, מנצ'סטר יונייטד, אד וודוורד אמר שבמועדון ימשיכו להשקיע כסף בגדול גם בחלונות ההעברה הבאים כדי לרכוש את השחקנים הטובים ביותר, זאת למרות שמאז בואו של ואן חאל הוציאה הקבוצה 250 מיליון ליש"ט על רכש.

 

שוער מנצ'סטר יונייטד, ויקטור ואלדס שמתייבש בינתיים ביציע, עשוי לעבור בינואר בניוקאסל, מאחר והמאגפייז מחפשים שוער בעקבות פציעתו של טים קרול ההולנדי שקרע את הרצועה בברכו. הקבוצה מדורגת אחרונה, ועל פי הדיווחים למנג'ר סטיב מקלארן נשארו שלושה משחקים להוכיח את עצמו.

כמו כן, השדים האדומים בעקבות מצטרפים למירוץ אחר השוער המבטיח ג'ורדן פיקפורד, שוער נבחרת אנגליה עד גיל 21, שנמצא במעקב גם ע''י טוטנהאם וסנדרלנד. השוער, שגדל בסנדרלנד ושייך כיום לברדפורד, נמצא בשנת השאלה לפרסטון. 

 

הכישוף יעזור? פאפיס סיסה (Gettyimages)

 

חלוץ ניוקאסל פאפיס סיסה החליט לנסות לעזור לקבוצה על ידי כישוף וודו. לדבריו הטקס נועד להסיר קללה של שחקן אחר שקילל אותו ושבגללה הוא כבש העונה רק שער אחד. סיסה נעזר בשחקן חוף השנהב שייח טיוטה, שבמדינה שלו מומחים בקיום טיקסי וודו. בטקס טיוטה הפך לכומר הגדול והיה בו גם הקזת דם. אחד מאנשי ניוקאסל אמר: "זה משהו שאתה רואה ולא מאמין".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי