ג'ו גומז קרע את הרצועה וגמר את העונה

גומז. הכישרון הצעיר יחסר לליברפול העונה
גומז. הכישרון הצעיר יחסר לליברפול העונה | צילום: Gettyimages

הבלם הצעיר של ליברפול נפצע במשחק הנבחרת הצעירה של אנגליה

(גודל טקסט)

יורגן קלופ וליברפול סופרים את השעות לפני המשחק הראשון של המנג'ר הגרמני בפרמיירליג נגד טוטנהאם בווייט הארט ליין בשבת (ישיר בספורט1 החל מ-14:30). קלופ קיים אימון ראשון עם רוב שחקני ליברפול אחרי פגרת הנבחרות.

 

רמז לשינוי סיפק קשר הקבוצה, לוקאס לייבה, שאמר: "קלופ אמר לשחקנים להיות אינטנסיביים ולשחק באגרסיביות. יש לנו הרבה מידע חדש לקלוט ממנו. ננסה ליישם כל מה שהוא אמר לנו מחוץ ועל המגרש. בינתיים ההרגשה טובה מאוד ואני מקווה שהדברים ימשיכו להתנהל ככה. הוא נראה לי מאמן מאוד נלהב שמוכן לתת את כל מה שיש בו והוא דורש זאת גם מהשחקנים. המוטו שלו להיות תמיד טוב יותר ולרוץ עשרה מטרים יותר ממה שחשבת לרוץ, כי זה המפתח לניצחון".

 

 

לייבה הברזילאי ששרד את עידן ברנדן רוג'רס הוסיף עוד בראיון לאתר הרשמי של ליברפול: "הוא נראה לי מנג'ר מאוד פתוח עם השחקנים. אחד שאוהב להיות קרוב אלינו, אבל גם קפדן מאוד. זה מה שהספקתי ללמוד ממנו בימים האחרונים".

 

עם זאת, גם בשורות רעות הגיעו לקראת הבכורה של קלופ: הבלם הצעיר ג'ו גומז, נפצע במשחק הנבחרת הצעירה של אנגליה השבוע ואובחן עם קרע ברצועה. המשמעות היא שהוא ייעדר בין שישה לתשעה חודשים, כך שישוב רק בעונה הבאה.

 

קלופ יצטרך לנהל את המשחק לבד מכיוון שעוזרו הבוסני זליקו בובאץ' שעבד איתו בבורוסיה דורטמונד מחכה עדיין לרישיון עבודה באנגליה.

 

 

 

הארי קיין חלוץ טוטנהאם מוכן מנגד להוריד לקרקע את היסטריית קלופ. טוטנהאם לא נוצחה 7 משחקי ליגה וקיין שכבש בנבחרת בניצחון על ליטא אמר: "אנחנו רוצים להשיג כרטיס לליגת האלופות. הקבוצה הדינאמית והצעירה של מאוריסיו פוצ'טינו יכולה לעשות דברים גדולים. לא הפסדנו מאז המחזור הראשון. אף אחד לא סופר אותנו בין ארבעת הגדולות וזה דווקא דבר טוב עבורנו. יש לנו קבוצה ובריאה. בפרמיירליג כל אחד יכול לנצח את כל אחת".

 

שוער טוטנהאם, הוגו לוריס, הצטרף להבעת הביטחון של קיין ואמר: "אם נמשיך לשחק באותה דרך אני מאמין שננצח הרבה משחקים העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי