מוריניו מועמד למונאקו; "רק בתחילת המו"מ"

מוריניו. מחפש את דלת היציאה
מוריניו. מחפש את דלת היציאה | צילום: Gettyimages

באנגליה מדווחים כי בצ'לסי מתכוננים ליום שאחרי, "אבל ימשיכו לתת לו גב"

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו הוא הנושא החם בתקשורת הבריטית גם הבוקר (שלישי). לפי כל הדיווחים הוא מכין כבר את הקרקע לעזיבתו וכך גם השחקנים. אחרי שנמצא אתמול אשם בהתנהגות בלתי הולמת הוא עלול להיות מורחק מהמשחק הכי חשוב שלו העונה מול ליברפול בסטמפורד ברידג' בשבת הקרובה (חי בספורט1 החל מ-14:30).

 

פאנל מיוחד של שלושה שופטים יקבע את עונשו ביום שישי אם לא יערער עד חמישי בערב על ההחלטה של ההתאחדות שהוא אשם. אם הדיון יתקיים, העונש יוטל עליו כבר מהמשחק בשבת. משמעות העונש תהיה הרחקה לחלוטין מהאצטדיון לפחות למשחק אחד והרחקה מניהול המשחק לעוד מספר משחקים.

 

 

הוא צפוי לעונש די כבד מאחר ונמצא אשם כבר תשע פעמים מאז חזרתו לצ'לסי בהתנהגות לא ספורטיבית ובהטחת האשמות נגד ההתאחדות והשופטים. ה'דיילי מייל' פרסם עליו מאמר שכותרתו: "מוריניו הוא ווינר, אבל נמאס מהנרקיסיזם שלו. אין פלא שסר בובי צ'רלטון הזהיר את מנצ'סטר יונייטד לא להתקרב למוריניו כשאלכס פרגוסון פרש".

 

צ'רלטון. הזהיר מראש (gettyimages)

 

בתוך כך פרסם ה'דיילי סטאר' שמוריניו כבר דואג לקבוצה הבאה אותה יאמן והוא במו"מ עם מונאקו הצרפתית. אלסנדרו פרוטו אחד מבעלי המניות של הקבוצה חשף שמונאקו רוצה את מוריניו כדי שיחליף מידית את בן ארצו לאונרדו ז'ארדים. "אנחנו משוכנעים שמוריניו יוכל לאמן את מונקו", אמר פרוטו שגילה: "יצרנו איתו קשר ראשון רק בשבת האחרונה. אנחנו עדיין בתחילת המו"מ, אבל בטוחים שהוא יגיע.

 

ה'דיילי מירור' פרסם הבוקר תחת כותרת ענק: "גמור" ששחקניה הבכירים של צ'לסי כבר מתכוננים לעזיבתו. יש בלבול גדול בקבוצה וכולם רק שואלים מתי מוריניו יילך ולא האם יילך בכלל. רבים מהשחקנים סבורים שהוא יעזוב בלי קשר לתוצאה מול ליברפול. לדברי העיתון למרות שאין מרד שחקנים נגד מוריניו בחדר ההלבשה, חלק מהשחקנים הביע את חששו מההתנהגות של מוריניו בשבועות האחרונים.

 

 

לפי העיתון השחקנים סבורים שמוריניו לא יכול כרגע להתעלות על עצמו ולהלהיב מחדש את השחקנים ומאז התיקו 2:2 נגד סוונזי סיטי הוא מצוי במצב רוח קודר. הם די נדהמו מההתקפות שלוחות על הרסן שלו העונה נגד הרופאה אווה קרניירו ונגד ההתאחדות והשופטים. 

 

פרשן הכדורגל, אלן שירר, אמר ל'סאן' שהמצב בצ'לסי מביש, אבל טען שצריך לתת למוריניו צ'אנס להבריא את המצב. "אני לא זוכר אלופה שהתדרדרה למצב מביש ומביך במהירות כזאת. רוב הפרשנים כולל אני היינו בטוחים שהם יזכו שוב באליפות, אבל המצב שם מתדרדר מגרוע לנוראי. אני חושב שהודעת התמיכה שלהם במוריניו היתה הדבר הנכון לעשותו. אני מאמין שהם עדיין יתנו לו גב וזה הדבר הנכון לעשותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי