ואן חאל מנסה להנחית כוכב על במנ' יונייטד

רונאלדו. אפילו אותו?
רונאלדו. אפילו אותו? | צילום: Gettyimages

ההולנדי ציין 18 שחקנים. במועמדים: רונאלדו, בייל, קבאני, רויס וחדירה

(גודל טקסט)

לואיס ואן חאל אמר בסוף השבוע שמנצ'סטר יונייטד הגיעה למצב בו היא יכולה להביא כל שחקן שתרצה ואף שחקן לא יסרב לבוא אליה. היום פרסם ה'דיילי סטאר' ש-LVG מתכוון שוב לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב בינואר. לדבריו הוא מרוצה מההחתמות שעשה בקיץ אחרי שרכש שישה שחקנים, אבל זקוק לחיזוק נוסף כדי להתמודד על תואר האליפות.

 

ואן חאל רוצה להביא שחקנים יצירתיים ומהירים לקבוצה. לקבוצה יש רשימה ארוכה של שחקנים המבוקשים, חלקם הגדול לא יגיע, אבל זו הרשימה שהרכיב ואן חאל וניתנה למנכ"ל אד וודוורד.

 

 

מדובר בשחקנים הבאים (קחו נשימה עמוקה): קשר בנפיקה הארגנטיני ניקואלס גאיטן, גארת' בייל או כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד), קלאודיו מרקיזיו וסמי חדירה מיובנטוס, יהבן קונופליאנקה מסביליה, החלוץ ההולנדי של שאלקה קלאס יאן-הונטלאר, גונסלו היגוואין (נאפולי), ווסלי שניידר (גלאטסראיי), מאטס הומלס, אילקאיי גונדוגאן מרקו רויס (דורטמונד), אדינסון קבאני (פ.ס.ז'), הולגר באדשטובר (שאלקה), מהדי בנאטיה, ארתורו וידאל, אריאן רובן, תומאס מולר (באיירן).

 

ואן חאל. "יכול להביא כל שחקן" (gettyimages)

 

ואן חאל נשאל האם מישהו המשחקנים האלה יגיע ואמר: "כבר אמרתי שאני לא יכול להביא כל שחקן שאני רוצה, אבל כשיש שחקן שאפשרי לרכוש אותו ונציע לו להגיע הוא בדרך כלל רוצה לבוא. הבעיה היא שלא כל מועדון מוכן לשחרר את השחקנים שאנחנו רוצים וגם אם מדובר בכסף גדול. אנחנו זקוקים לשחקנים מהירים ויצירתיים וזה סוג השחקנים שהבאתי".

 

בתוך כך פורסם שיערך לווין רוני משחק הוקרה לכבוד 12 השנים בהם הוא משחק ביונייטד. המשחק יתקיים באולד טראפורד ב-3 באוגוסט. רוני המרוויח 250 אלף ליש"ט לא צריך את הכסף שייאסף במשחק והוא רוצה לתרום 10 מיליון ליש"ט מהסכום שייאסף לצדקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי