0:3 ליונייטד באברטון, סיטי וארסנל הביסו

חגיגה באדום. אפילו ביונייטד לא האמינו שיהיה כל כך קל
חגיגה באדום. אפילו ביונייטד לא האמינו שיהיה כל כך קל | צילום: Gettyimages

סיטי נותרה בראש עם 1:5 על בורנמות'. 0:2 לצ'לסי, צפו ב-0:3 של תותחנים

(גודל טקסט)

שתי המנצ'סטריות הרשימו הערב (שבת) והמשיכו להיצמד זו לזו בפסגת הפרמיירליג. סיטי המוליכה הביסה 1:5 את העולה החדשה בורנמות', יונייטד חזרה מליברפול עם 0:3 גדול על אברטון וטיפסה למקום השני.

 

ווין רוני כבש את השער השלישי לשדים האדומים ושבר בצורת של 17 משחקי חוץ עקרים ויותר חשוב מכך: כבש לראשונה בגודיסון פארק מול מועדון האם שלו לראשונה מאז נובמבר 2007, כלומר כמעט שמונה שנים.

 

 

אברטון – יונייטד 3:0

 

בשלושת המפגשים הקודמים ניצחה אברטון בבית את יונייטד אבל הפעם היא כלל לא הופיעה. משחקנים כמו רוס בארקלי, סטיבן נייסמית', רומאלו לוקאקו ופיל ג'גיילקה מצפים להרבה יותר. הבלם האנגלי אף אשם ישירות בשער של רוני שקבע את תוצאת המשחק. קדמו לרוני שערים של שניידרלין והררה. כשהטופיס התעוררו מדי פעם, מהם מצאו מולם את דויד דה חאה ביום מצוין.

 

מהלך המשחק

 

דקה 18

0:1 ליונייטד – מתפרצת של האדומים הסתיימה במסירה של סמולינג לשניידרלין שבעט משמאל לימין ופנימה.


שניידרלין. איזה רכש מצוין עשה ואן חאל (GETTYIMAGES)

דקה 22

0:2 – רוחו פרץ משמאל ושם את הכדור על הראש של אנדר הררה שהמשיך בנגיחה לקרקע ומשם לרשת.


הררה. באסקי שדווקא העדיף את יונייטד (Gettyimages)

דקה 55

נייסמית', לנון ובארי פתחו את המחצית בהסתערות על שער יוניטד אבל מצאו את דה חאה עירני ובכשור מצוין.

דקה 62

0:3 – ג'גיילקה כאחרון בהגנה מסר לשחקן יונייטד, וראה מתפרצת שנגמרה בשער של רוני מבישול של הררה.

 

 צ'לסי – אסטון וילה 0:2

 

לפני המשחק נטו ההימורים בשאלה איזה מנג'ר יפוטר בסיומו לטובת ז'וזה מוריניו. אלא שווילה התגלתה כקבוצה כל כך חלשה עד כי נראה שלא יהיה מנוס מפיטוריו של טים שרווד. דייגו קוסטה ניצל שתי טעויות הגנה קשות של הווילאנס כדי לכבוש בדקה ה-34 ו"לבשל" את השני  בדקה ה-54. הספרדי בכלל התכוון למסור לוויליאן כדור רוחב כשבלם הווילאנס האטון התערב  והסיט את הכדור לשערו הוא.

 

קוסטה. טוב שיש קבוצות גרועות להתפרק עליהן (Gettyimages)

 

דייגו קוסטה מצא את הרשת לאחר כמעט חודשיים והעלה בדקה ה-34 את הבלוז ל-0:1. בדקה ה-54 קוסטה התכוון למסור רוחב לווילאן אבל הכדור פגע בדרך בבלם הווילאנס האטון וחדר לרשת. 

 

 

מנצ'סטר סיטי – בורנמות' 1:5

 

לפני הפגרה דרסו הסיטיזנס את ניוקאסל 1:6 עם חמישייה של קון אגוארו. הארגנטיני נפצע במשחק הנבחרת וייעדר כחודש אבל למנואל פלגריני יש מספיק כלים כדי להמשיך ולדרוס, הערב 1:5 על בורנמות' משלושער של ראחים סטרלינג (7, 29, 45) וצמד של ווילפריד בוני (11, 89).  גלן מורי רק צימק (21).

 

ווטפורד – ארסנל 3:0

 

התותחנים יצאו למסע החוץ הלא רחוק לווטפורד השכנה עם המטרה המוצהרת: לחזור למקום השני שאבד להם בעקבות הניצחון של מנצ'סטר יונייטד קודם לכן על אברטון. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, ארסנל העלתה הילוך וכבשה שלושה שערים תוך שתיים עשרה דקות. אלכסיס סאנצ'ס כבש את הראשון בדקה ה-62 אחרי מהלך קבוצתי נהדר. כעבור שש דקות אוליבייה ז'ירו המחליף הבקיע מקרוב אחרי בישול של מסוט אוזיל. ארון ראמזי, שחווה עם נבחרתו שבוע חלומי עם העפלה ליורו 2016, לא שכח לחזור לקרבות בליגה האנגלית וקינח עם שער משלו בדקה ה-74. ארסנל חזרה למקום השני בטבלה ויכולה להתכונן בראש שקט למשחק הגורלי מול באיירן בליגת האלופות באמצע השבוע.


ראמזי וז'ירו בכושר נפלא. ארסנל חזרה למקום השני   (Gettyimages)

 

תוצאות נוספות:

 

קריסטל פאלאס – ווסטהאם 3:1 (קבאיי בפנדל למארחת, ג'נקינסון, לנציני ופאייט לאורחת)

 

סאות'המפטון – לסטר 2:2  (פונטה ו-ואן דייק למארחת, צמד של ורדי לאורחת) 

 

ווסט ברומיץ' – סנדרלנד 0:1 (ברהינו)

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי