0:0 מאכזב בין מנצ'סטר יונייטד לפאלאס

רוני. הבצורת נמשכת
רוני. הבצורת נמשכת | צילום: Gettyimages

סיטי נותרה ראשונה אחרי 1:2 על נוריץ', ארסנל ניצחה את סוונזי 0:3 בחוץ

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד המשיכה הערב (שבת) את היכולת הדלה משבועות האחרונים כאשר סיימה ב-0:0 מול קריסטל פאלאס בחוץ. השדים האדומים סופרים ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון ויותר מחמש שעות ללא שער.

 

ממפיס דפאי הפצוע לא נכלל בסגל ובהיעדרותו רוני ומרסיאל היו אמורים להיות המוציאים לפועל בהתקפת יונייטד. אבל חוץ מהבעיטה חופשית של רוני במחצית הראשונה, צמד החלוצים של ואן חאל לא הצליח לגרום להגנת פאלאס לעבוד קשה. 

 

 

מנגד, הנשרים נראו יותר מסוכנים: בולאסי פגע במשקוף בדקה ה-11 וגייל לא הצליח לייצר בעיטה ראויה אחרי כדור חכם שקיבל מקבאי. קבאי עצמו פיספס הזדמנות מצוינת במחצית השנייה, כאשר בעט החוצה משבעה מטרים ממרכז הרחבה.

 

יונייטד נותרה רביעית ותנסה לצאת מהתקופה הלא טובה כבר ביום השלישי הקרוב במפגש נגד ביברס נאתכו וצסק''א מוסקבה בליגת האלופות. קריסטל פאלאס השיגה נקודה ראשונה אחרי שני הפסדי ליגה רצופים וממוקמת כרגע במקום השמיני.

 

משחקים נוספים:

 

סוונזי – ארסנל 3:0

 

אחרי מחצית ראשונה מאופסת אוליבייה ז'ירו (49) נגח פנימה אחרי הגבהת קרן של מסוט אוזיל ונתן לחניכיו של ונגר יתרון חשוב. קוסיילני הכפיל בדקה ה-69 אחרי ספק עבירה על פביאנסקי. ג'ואל קמפבל הקוסטה ריקני ניצל את ההזדמנות הנדירה בהרכב התותחנים וקינח עם השלישי (73). ארסנל בתקופה מצוינת והיא עם אותו מספר נקודות כמו המוליכה מנצ'סטר סיטי וממוקמת שנייה רק בזכות הפרש שערים פחות טוב.


ז'ירו. מצוי בכושר הבקעה נהדר    (Gettyimages)

 

מנצ'סטר סיטי – נוריץ' 1:2

 

ניקולאס אוטמנדי כבש מבישול של קווין דה בריינה בדקה ה-67. קמרון ג'רום השווה בדקה ה-83 אחרי טעות קשה של ג'ו הארט. יאיא טורה הכריע את ההתמודדות בדקה ה-89 עם פנדל מדויק ושמר על הסטטוס-קוו בצמרת.


יאיא טורה מבקיע את הפנדל בדקה ה-89   (Gettyimages)

 

ווסט ברומיץ' – לסטר 3:2

 

סלומון רונדון נגח את שער היתרון של המקומיים בדקה ה-30. אבל ריאד מחרז עם צמד (57 ו-64) הפך את התוצאה במחצית השנייה. ג'יימי וארדי הוסיף אחד משלו בדקה ה-77. אקס ליברפול ריקי לאמברט עוד הצליח לצמק בדקה ה-84 מפנדל, אבל בסופו של דבר חניכיו של ראניירי חגגו את הניצחון ואת המקום השלישי בסיום המחזור ה-11.

 

ווטפורד – ווסטהאם 0:2

 

אחרי ניצחון בשבוע שעבר על צ'לסי ווסטהאם חזרה לקרקע ונכנעה לווטפורד בחוץ. אודיון איגהאלו כבש צמד (39 ו-48) והעלה את קבוצתו למקום התשיעי בטבלה, הפטישים ירדו למקום החמישי.  

 

ניוקאסל – סטוק סיטי 0:0

 

 

מהלך המשחק: 

 

דקה 11

הזדמנות כפולה לפאלאס: קודם בולאסי בעט מסוכן ודה חאה הדף למשקוף ולקרן. מאותה קרן דאן הצליח לייצר נגיחה מסוכנת שגם אותה השוער הספרדי הדף.


אוהד צבעוני ביציעי סלהרסט פארק   (Gettyimages)

דקה 25

רוני ניסה את מזלו עם כדור חופשי מ-23 מטרים. אבל הבעיטה יצאה חלשה מדי והנסי קלט את הכדור.

דקה 40

קבאי השתלט יפה על הכדור והכניס מסירת עומק לגייל שבעט חלש לידיים של דה חאה.

דקה 45

הזדמנות הכי גדולה של יונייטד במחצית הראשונה: מרסיאל העביר רוחב משמאל, אבל הררה שהיה במצב מצוין במרכז הרחבה החליק ובעט החוצה.


מרסיאל. כמעט בישל שער יתרון ליונייטד    (Gettyimages)

דקה 72

קבאי היה יכול לקנות את עולמו, אבל בעט ברשלנות משבעה מטרים אחרי הגבהה נוחה מימין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי