ססק נגד מוריניו, קרניירו הגישה תביעה אישית

אנצ'לוטי ומקאללה. בקרוב בסטמפורד ברידג'?
אנצ'לוטי ומקאללה. בקרוב בסטמפורד ברידג'? | צילום: Gettyimages

ה'מיוחד' סופג אש מכל כיוון. וגם: אנצ'לוטי ישוב יחד עם מקאללה?

(גודל טקסט)

גם ביום בו יש משחקים בליגת האלופות כל הכותרות הראשיות באנגליה מדברות על ז'וזה מוריניו ועתידו. אחרי שספג עונש הרחקה מהמשחק נגד סטוק שעשוי להכריע את גורלו סופית, גם נקנס ב-40 אלף ליש"ט (בנוסף לקנס של 50 אלף ליש"ט עליו הוא מערער), לא הסתפק ה'מיוחד בזה".

 

תביעה משפטית של אווה קרניירו הרופאה שהביא לעזיבתה את צ'לסי וזו תובעת אותו על כך שיצר נגדה אווירה עויינת שגרמה לה לעזוב. גם מנואל פלגריני, מנג'ר מנצ'סטר סיטי לא ריחם וכינה אותו: "מאמן אגואיסט שחושב רק על עצמו".

 

 

במקביל, ישנם דיווחים כי ססק פברגאס מוליך מרד נגדו בעוד שחקנים אחרים כמו אוסקר, דייגו קוסטה ואחרים יצאו להגנתו. את המידע סיפק האתר "הכדורגלן הסודי" באנגליה, הטוען שהשחקנים הבהירו למוריניו, כי הם לא נהנים משיטת המשחק שלו.

 

 

 

ה'דיילי מייל' פרסם כי אם מוריניו יפוטר הכוונה של רומן אברמוביץ' היא להביא צוות מאמנים ולא אחד. קרלו אנצ'לוטי יגיע עם קלוד מאקללה שהיה אחד מכוכבי צ'לסי ואהוב מאוד על האוהדים. השניים עבדו ביחד בפאריס סן ז'רמן במשך שנתיים. שניהם הצליחו בצ'לסי (אנצ'לוטי זכה בדאבל, אבל פוטר לאחר מכן) ומאקללה היה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה והם פופולארים בקרב האוהדים שתומכים עדיין במוריניו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי