קשר סיטי במתקפה חריפה: "מוריניו מתנהג בחוסר כבוד"

תחת מתקפה. מוריניו
תחת מתקפה. מוריניו | צילום: getty images

חזית חדשה נגד מנג'ר יונייטד בעקבות יחסו לשוויינשטייגר: "זה לא עוד שחקן"

(גודל טקסט)

חזית חדשה נפתחה נגד ז'וזה מוריניו. בראיון ל"בילד", קשר מנצ'סטר סיטי אילקאי גונדואן תקף את מנג'ר מנצ'סטר יונייטד וכינה אותו "חסר כבוד" בגלל יחסו לקשר נבחרת גרמניה לשעבר בסטיאן שוויינשטייגר. מדובר בצעד נדיר בו שחקן קבוצה יריבה תוקף מאמן מהעבר השני של הכביש. 

בתחילת העונה הודיע מוריניו לשווייני שאין לו מה לחפש בקבוצה ושלח אותו להתאמן עם קבוצת המילואים, זאת במטרה שהגרמני ימצא קבוצה אחרת. למרות שהחזיק בכמה הצעות, הקשר העדיף להישאר במועדון בו הוא מקבל משכורת עתק וזאת גם במחיר שלא יקבל כלל דקות משחק.

בסופו של דבר, מוריניו לא חזר בו מההחלטה להרחיקו מהקבוצה ולא הסכים לתת לו הזדמנות שניה וזאת למרות הצורך הברור של פול פוגבה בעוד שחקן הגנתי לצדו בקישור. לואי ואן חאל היה זה שהביא את שווייני וחלק לו שבחים, אבל הגרמני סבל ממכת פציעות בעונה החולפת וגם כששיחק לא הרשים.


יוצא לעזרת חבר. גונדואן ושוויינשטייגר (gettyimages)

גונדואן, ששיחק לצדו של הגרמני בן ה-32 בנבחרת גרמניה, אמר: "יונייטד יכלה לקבל מאה אחוז של מחויבות משוויינשטייגר. אם כל מה שקראתי ושמעתי נכון, אני רואה זאת כחוסר כבוד של מוריניו לשחקן שלו. הוא לא עוד שחקן והוא לא בן 18 או 19".

גם קפטן ארסנל פר מרטסאקר התייחס לפרשה בראיון ל"קיקר": "חוסר המזל של שווייני הוא שיונייטד החליפה שוב מנג'ר. היה לו מזל רע בכל מה שקרה. זה יכול לקרות בכל מקום וכל זמן בעסק הזה, אבל הוא חתם על חוזה טוב וידע לאן הוא הולך".

בימים האחרונים צצו שמועות ששוויינשטייגר שוקל לעבור לדאלאס מה-MLS בארצות הברית, קבוצה שמובילה את הבית המערבי בליגה.


שוויינשטייגר בימים יפים יותר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי