"אוהדי סיטי פוגשים אותי ועוברים לאהוד אותנו"

|

זלאטן ויונייטד מתכוננים לדרבי בגביע הליגה (22:00): "רוצה לנקום בהם"

(גודל טקסט)

מפגש בין שני המנג'רים הכי לחוצים והכי נוצצים בפרמייר-ליג עדיין יכול להיות ערב מרתק גם אם מדובר במפעל השלישי בחשיבותו בגביע הליגה. גן בטח שמדובר בדרבי של מנצ'סטר כאשר יונייטד תארח את סיטי באולד טראפורד (22:00, ישיר בספורט1 HD).

 

וויין רוני ששמע מז'וזה מוריניו שכדאי לו לעזוב על מנת לצבור דקות רבות, לא רוצה לעזוב עד שישבור את שיאו של בובי צ'רלטון עם 249 שערים ביונייטד שמחזיק מעמד כבר 40 שנה. חסרים לו שלושה שערים והוא רוצה להיכנס לדפי ההיסטוריה. בהתחשב בעובדה שהוא כבש רק צמד ב-23 משחקים אחרונים זה יכול לקחת זמן. אם רוני יהיה כשיר הוא עשוי לקבל כמה דקות בדרבי.

 

 

שני המנג'רים מרגישים את הלחץ כאשר הרבה השתנה מאז הדרבי בו ניצחה סיטי 1:2. פפ לא ניצח חמישה משחקים בכל המסגרות ואילו מוריניו ליקט רק 14 נקודות בדיוק כמו דיוויד מויס המושמץ בעונת 13/14. יונייטד מעולם לא הפסידה בשישה מפגשים עם מנצ'סטר סיטי בגביע הליגה באולד טראפורד, כך שהסטטיסטיקה יכולה אולי מעט לנחם את המיוחד.

 


יקבל דקות? רוני (AFP)

 

עוד נקודה מעניינת תהיה המאבק בין שניים מהחלוצים הצעירים והמבטיחים בפרמייר-ליג. מרכוס ראשפורד מיונייטד וקלצ'י איהנאצ'ו הניגרי של סיטי שבכל פעם שמקבל דקות כובש. ראשפורד שיהיה בן 19 בשבוע הבא בחר בשער הניצחון שלו על הסיטי באיתיחד 0:1 לפני שנה בליגה כשער הכי חשוב שלו מ-12 כיבושים במדי הקבוצה. "ההרגשה להבקיע היתה אדירה למרות שחגגתי בלי האוהדים שישבו מהעבר השני של המגרש", הוא נזכר. "עכשיו החלום שלי לכבוש כזה שער גם בבית".

 

הניגרי בן ה-20 כבש 17 שערים ב-18 משחקים בהם שותף. סטטיסטיקה מטורפת. "כולם יודעים מי זה פפ גווארדיולה והוא הביא המון דברים לקבוצה. אנחנו יודעים שהאוהדים מצפים מאיתנו להמון, אבל צריכים גם סבלנות, כי זו קבוצה חדשה", ציין איהנאצ'ו.

 

Kelechi Iheanacho. What a start to life as a professional  pic.twitter.com/3OUSVjRZvn

— TheFootballRepublic (@TheFootballRep) October 25, 2016

 

בתוך כך, ז'וזה מוריניו הפתיע במונולוג ארוך במסיבת העיתונאים שלו כשהצהיר שלא נוח לו לגור במנצ'סטר כשאשתו וילדיו בלונדון. "אני גר במלון מפואר בעיר, אבל זה אסון לגור על מזוודות. הפפארצי לא עוזבים אותי. אולי אקנה דירה, אבל המשפחה שלי לא תצטרף אלי".

 

מי שחימם בנוסף את האווירה לקראת הדרבי היה השבדי זלאטן איברהימוביץ' שלא נראה מוטרד מהמצב של השדים האדומים: "אני פוגש הרבה אוהדים של סיטי ברחובות, אבל ברגע שהם רואים אותי הם כבר עוברים להיות אוהדי יונייטד".

 

איברה, שסבל גם הוא מביקורת אחרי הופעות לא מוצלחות במדי השדים האדומים באחרונה, לא הוריד את מפלס השחצנות: "אני רוצה לנקום בהם על שניצחו אותנו באולד טראפורד. אנחנו לא יכולים לשנות את ההפסד בליגה 2:1, אבל יכולים לתקן במשחק הקרוב ולעלות שלב בגביע הליגה. הבנתי כמה הדרבי הזה חשוב בעיר ואנחנו רוצים לשלוט בה".

 

רוצה לצבוע את מנצ'סטר שוב באדום (Gettyimages)

 

הרכבים משוערים
מנצ'סטר יונייטד: סרחיו רומרו, אנטוניו ולנסיה, כריס סמולינג, דיילי בלינד, לוק שואו, מייקל קאריק, אנדר הררה, ג'סי לינגארד, חואן מאטה, אנטוני מרסיאל, מרכוס ראשפורד.

 

מנצ'סטר סיטי: ווילי קאבז'רו, פבלו מפאו, וינסנט קומפני, ניקולאס אוטמנדי, גאל קלישי, פרננדו, נוליטו, אלכס גרסיה, אילקאי גונדואן, לירוי סאנה, קלצ'י איהנאצ'ו (סרחיו אגוארו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי