"בזכות לואיס אנריקה אני לא אוכל ג'אנק פוד"

הקריירה עברה שינוי ברגע האחרון. נוליטו
הקריירה עברה שינוי ברגע האחרון. נוליטו | צילום: Gettyimages

נוליטי החמיא למאמן ברצלונה, אך הסביר מדוע בחר דווקא בפפ וסיטי

(גודל טקסט)

נוליטו מתרגל לחיים במנצ'סטר ובינתיים מספק את הסחורה. נכון שהוא ספג אדום ישיר העונה וכמו אגוארו לא היה שם בשביל גווארדיולה בכל המשחקים, אבל כשהוא על המגרש הספרדי עושה את שלו.

באמצע השבוע הוא זה שכבש ב-1:1 מול אברטון, משחק בו דה בריינה ואגוארו החמיצו מהנקודה הלבנה, ובראיון שהעניק סיפר על החיים תחת מנג'ר פפ גווארדיולה: "אני מרגיש בן 20, גיל זה רק מספר", טען החלוץ שבגיל 30 נרכש מסלטה ויגו, "אני בכושר הכי טוב בקריירה שלי ומקווה להמשיך כך עוד זמן רב".

נוליטו הגיע לברצלונה ב' בשנת 2008 וכעבור שלוש שנים בקבוצה עלה לבוגרת, אולם רשם שתי הופעות בלבד והמשיך לבנפיקה, ממנה חזר לספרד ושיחק כמושאל בגרנאדה ולאחר מכן שלוש שנים בסלטה ויגו – שם פרץ והצליח לתקוע יתד בצמרת הכדורגל העולמי, תוך שהוא גם זוכה ב-2014 להופעת בכורה בנבחרת.

"תמיד סחבתי קילוגרמים מיותרים ולואיס אנריקה הגיע ברגע מאוד חשוב לקריירה שלי", החמיא החלוץ למאמן ברצלונה כיום ומי שעזר לו לפרוץ בסלטה ויגו וקודם לכן גם הדריך אותו בקבוצת המשנה של הקטלונים, "הוא אימן אותי בשלב שזה היה או לפרוץ או לקחת את הקריירה צעד אחורה. הוא השפיע עליי מאוד ותמיד תמך בי. הוא גרם לי לראות כדורגל אחרת".

עם לואיס אנריקה במדי ויגו (מארקה)

"לואיס אנריקה ליווה אותי מדי יום וגרם לי לוותר על עוגות, לחמים וקוקה קולה. אני אוהב את זה, אבל זה היה גרוע מאוד לקריירה שלי", סיפק נוליטו הסבר נוסף להשפעה של לואיס אנריקה על דרכו בכדורגל, "הייתי נוסע לאימון, אוכל, חוזר, אוכל, נוסע וחוזר חלילה".

אז אחרי כל זה אתם בוואלים שואלים איך הוא לא התאחד עם לואיס אנריקה בברצלונה? החלוץ מסביר: "זה היה מאוד קרוב, אבל בחרתי בסיטי. שלוש השנים בסלטה ויגו היו הטובות בחיי, אבל זה היה הרגע הנכון לעזוב. אני רוצה לזכות בתארים ואני חושב שאני יכול לעשות זאת בסיטי".

הגיע למנצ'סטר כדי לזכות בתארים. נוליטו חוגג (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי