"גיגס יאמן את סוונזי אם תפסיד בבית לליברפול"

גיגס. בדרך חזרה והפעם כמנג'ר על הקווים
גיגס. בדרך חזרה והפעם כמנג'ר על הקווים | צילום: Gettyimages

שחקן העבר ועוזרו של ואן חאל ביונייטד עשוי להחליף את פרנצ'סקו גווידולין

(גודל טקסט)

האם ראיין גיגס חוזר לכדורגל האנגלי? הוולשי ששיחק במנצ'סטר יונייטד והיה עוזרם של דיוויד מויס ולואי ואן חאל כל אמור להתמנות למנג'ר סוונזי במקומו של פרנצ'סקו גווידולין בן ה-60, אם הברבורים יפסידו היום בביתם לליברפול (14:30, ישיר בספורט1 וב-HD).

כמובן שלא מדובר עדיין בחדשות רשמיות, אך באנגליה פורסם כי לגיגס הייתה פגישה סודית עם הבעלים החדש של המועדון מארה"ב והיו"ר יו ג'נקינס בלונדון ושם סוכם על מינויו אם הקבוצה שמדורגת במקום ה-17 תאבד נקודות פעם נוספת.

 

 

המנג'ר גווידולין אמר על מעמדו במועדון: "יש אפשרות שזה יקרה ואפוטר, אבל אם ננצח את ליברפול אל תשאלו אותי על כך. העמדה שלי לא חשובה, אלא של הקבוצה בטבלה". 

 

יזכה לשקט במהלך הפגרה? גווידולין (Gettyimages)

 

מן העבר השני, בליברפול מרגישים שזו יכולה להיות העונה שלהם. שחקניו של קלופ כבשו 24 שערים מתחילת העונה בכל המסגרות ובסך הכל 71 שערים בעידן המנג'ר הגרמני, אבל קלופ צינן את ההתלהבות בנימה פילוסופית: "ההבדל בין זכייה בתואר וכישלון הוא ביטחון בלבד. כל בן אדם יכול להתקשות אם יש עליו לחץ מיותר.

 

"ביטחון הוא כמו פרח קטן שהולך ונפתח, אבל היריבות שלנו ינסו להרוס אותו", המשיך יורגן קלופ, "נקווה שנישאר באיזור בו אנו נמצאים עכשיו כל העונה, אבל אנחנו לא יכולים לומר שיהיה טוב אלא צריכים לעבוד ואני רוצה לחשוב שהשחקנים שלי לא חולמים בהקיץ. החיים לימדו אותי שאתה לא חוגג עד שאתה לא רואה את קו הסיום". 

 

כדאי לשים לב לברזילאי פיליפה קוטיניו שכבש מאז תחילת 2015 שמונה שערים מחוץ לרחבה – יותר מכל שחקן אחר בליגה. רוברטו פירמינו צפוי להמשיך כ"9 מזויף", כך שסטארידג' אמור להמתין על הספסל.

 

הברזילאי בכושר שיא ופוגע גם ממרחקים (Gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי