"מוניאין ואיסקו מואשמים בקיום יחסים עם קטינה"

מוניאין ודה חאה במרכז. האשמות קשות
מוניאין ודה חאה במרכז. האשמות קשות | צילום: Gettyimages

סערה בספרד: גם דה חאה חשוד שמימן בילוי עם נערת ליווי. השחקנים ייכנסו לכלא?

(גודל טקסט)

בעיתון "אל דיאריו" הספרדי פורסם היום (שישי) על מקרה שעשוי להוביל לכליאתם של שוער נבחרת ספרד, דויד דה חאה, קשר ריאל מדריד, איסקו וקשר אתלטיק בילבאו, איקר מוניאין.

שוער מנצ'סטר יונייטד ושחקן אתלטיק בילבאו חשודים בקיום יחסי מין עם קטינה בשנת 2012, כשהשניים היו עוד שחקני הנבחרת הצעירה של "לה רוחה" ובנוסף חשודים גם במספר צעירים שניסו למנוע מהם לעשות זאת. גם איסקו היה חלק מאותה פרשיה כאשר דה חאה מוזכר כמי שמימן את אותו בילוי מפוקפק עם נערת ליווי קטינה. 

את החשדות נגדם העלה איגנסיו איינדה פרננדז, שנכלא מאז אפריל באשמת סחר בבני אדם למטרות ניצול מיני, תקיפה מינית, פורנוגרפיית ילדים וסחיטה נגד הציבור. הוא היה גם בעל אתרים פורנוגרפיים וכעת בחזקת עד מדינה נגד הכדורגלנים שעשויים למצוא עצמם בכלא אם יימצאו אשמים. בספרד דווח גם ששוער יונייטד יושעה מיורו 2016, אך אין לכך אישור רשמי.

 

 

 

דה חאה: "מנצ'סטר יונייטד הייתה זקוקה לז'וזה מוריניו"

עוד קודם לכן, לקראת יורו 2016 העניק דה חאה ראיון וחשף מה הוא באמת חושב על לואי ואן חאל שאימן אותו במנצ'סטר יונייטד ופוטר. בראיון ל"רדיו קאדנה סר" אמר דה חאה: "הגעתי ליונייטד כדי לזכות בתארים וזה נכון שבשנתיים האחרונות המועדון הזה לא היה ברמה שראויה לו, אבל אני מקווה שעם שינוי המאמן הקבוצה תתקדם לרמה גבוהה יותר". 

דה חאה הודה כי הוא עדיין לא דיבר עם מוריניו: "אני חושב שביונייטד אנחנו זקוקים למאמן כמוהו. מאמן עם אישיות. מאמן שיודע לנצח משחקים והוא ווינר. ההחתמה של מוריניו היא צעד חכם עבור הקבוצה". 

למרות דבריו של השוער הספרדי, לא מן הנמנע כי הוא עוד ימצא את עצמו בריאל מדריד שעשויה לבצע מהלך לצירפו בתקופה הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי