"מוריניו יודע לשכנע שחקנים שהם הכי טובים"

רוני
רוני |

וויין רוני אוהב את מה שהוא רואה בקיץ: "זלאטן רוצה להיות כוכב על פה"

(גודל טקסט)

אחרי שלוש שנים אותן תרצה לשכוח במהרה – שתיים תחת לואי ואן חאל ועוד אחת עם דייויד מויס – מנצ'סטר יונייטד מקווה שהגעתם של ז'וזה מוריניו וזלאטן איברהימוביץ' תאפשר לקבוצה לשוב לקדמת הבמה. וויין רוני, עוד דמות מפתח, אוהב את מה שהוא רואה עד כה.

"איברהימוביץ' הוא אישיות גדולה. הוא כבר מדבר איתנו על איך להוציא את המיטב מכל שחקן. רואים שהוא רוצה להיות כוכב על אצלנו. יחד איתו ועם מרסיאל וראשפורד אנחנו מרגישים שאפשר לנסות לזכות שוב באליפות", הצהיר הקפטן בראיון ל"דיילי מייל".

ומה היה לו להגיד על המנג'ר החדש? "הדרך בה מוריניו מדבר עם כל שחקן, עם הקבוצה… הוא יודע לשכנע שחקנים שהם הכי טובים בעולם", פירגן החלוץ הוותיק והוסיף: "הוא רוצה שנשחק כדורגל עם הרבה חופשיות וחילופי מקומות בהתקפה". 


"אישיות גדולה" (gettyimages)

מלבד הדברים על קבוצתו, רוני התייחס גם לעתידו בנבחרת ולכישלון של אנגליה ביורו 2016, דבר שהוביל להגעתו של סאם אלרדייס במקום רוי הודג'סון. לפי הדיווחים החלוץ כבר שוחח עם "ביג סאם", אבל לא קיבל ממנו ערבויות כי ימשיך להיות המנהיג של הנבחרת.

"אני רוצה להמשיך לשחק בנבחרת עד אחרי מונדיאל 2018 ואז אצטרך לקחת החלטה. בשנתיים הבאות – קפטן או לא קפטן – אני אקדיש כולי לנבחרת", הדגיש השחקן. על המפלה ביורו אמר: "נכון שהיו לנו הרבה צעירים ואתה לא יודע מה לצפות מהם בטורניר כזה, אבל לעוף אחרי הפסד לאיסלנד זה משהו שלא דמיינו". 

רוני מתח ביקורת על הסגנון של הודג'סון: "נגד איסלנד הנענו את הכדור בלי סוף, כולם היו בתנועה, אבל לפעמים כל מה שהיה צריך זה לחזור לשורשים של הכדורגל האנגלי. לבעוט לשער, להגביה כדורים לרחבה. אני לא יודע אם זה יעבוד ביונייטד בגלל שיש לנו הרבה שחקנים זרים שלא רגילים לשיטת המשחק הבריטית הישנה".


רוני, מתח ביקורת על הודג'סון (gettyimages)

עוד באותו נושא: וויין רוני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי