"מוריניו צריך להיכלא על היחס כלפי שוויינשטייגר"

מוריניו. כעס על התנהלותו
מוריניו. כעס על התנהלותו | צילום: gettyimages

חבר בארגון השחקנים העולמי: "אם יש הטרדה, יש לכלוא את מבצע העבירה"

(גודל טקסט)

"יש לשלוח לכלא את המנג'ר של מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו בגין בריונות כלפי שחקן הקבוצה בסטיאן שוויינשטייגר". כך אומר דיאן סטפאנוביץ', חבר ארגון הכדורגלנים הבינלאומי מטעם סלובניה.

 

הקשר בן ה-32 חתם במנצ'סטר יונייטד ב-2015 על חוזה לשלוש שנים ובעונה שעברה שיחק ב-31 משחקים. אלא שמאז הגיע מוריניו לקבוצה, השחקן מנודה ונאלץ להתאמן עם קבוצת המילואים. "זאת בריונות לשמה", אמר סטפאנוביץ' ל-BBC.

 

"אם המנג'ר היה עושה דבר כזה לשחקן בסלובניה, היינו דואגים לכך שהיה מוגש נגדו כתב אישום כשהעונש הצפוי הוא עד שלוש שנות מאסר". כל ניסיונות BBC ספורט לקבל תגובה ממוריניו, לא עלו יפה עד כה ולא נענו.

 

הסלובני המשמש כיו"ר ארגון הכדורגלנים בארצו הוסיף: "מוריניו מהווה דוגמה רעה. הייתי לוקח אותו לבית המשפט. בעניין זה, חוק העונשין הוא די ברור. אם יש בריונות והטרדה, יש לכלוא את מבצע העבירה, עד שלוש שנות מאסר. אני מציע לשוויינשטייגר לפנות לארגון הכדורגלנים העולמי ולהגיש תלונה נגד מוריניו".

 

שוויינשטייגר במדי מנצ'סטר יונייטד בעונה שעברה (gettyimages)

 

הסלובני הוסיף: "הכלל הוא שכל השחקנים המשתייכים לסגל הקבוצה צריכים להתאמן ביחד עם המאמנים של הקבוצה הראשונה, באותו מקום ובאותו זמן. זה משהו שצריך להיות מיושם בכל מועדון וחייב להיות כתוב בתקנות של פיפ"א".

 

במשחק הידידות האחרון בגטבורג שבו ניצחה מנצ'סטר יונייטד את גלאטסראיי 2:5, שיתף מוריניו 22 שחקנים. הקשר הגרמני שוב לא היה בתוכניות וכלל לא טס עם הקבוצה לשבדיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי