"סיטי ניסתה לרכוש בקיץ את מסי וניימאר"

גווארדיולה ומסי. הקסם האישי יכריע?
גווארדיולה ומסי. הקסם האישי יכריע? | צילום: gettyimages

באנגליה מדווחים כי גווארדיולה ניסה לעשות מחטף בקיץ. ברצלונה תגיב?

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי נראית כרגע כמו הקבוצה הכי לוהטת באירופה, אבל באנגליה פרסמו כי הם ניסו לעשות כותרות גם מחוץ למגרש. לפי דיווח ראשוני של "הסאן", שאושר לאחר מכן בכלי תקשורת נוספים, הסיטיזנס ניסו להחתים בקיץ את ליונל מסי או ניימאר, אך שניהם אמרו "לא" לקבוצה אותה מאמן פפ גווארדיולה.

 

העיתון מגלה שראשי סיטי לא הסתפקו בתשובה הראשונה ונפגשו עם נציגיהם של השחקנים פעמיים נוספות לפחות. בנוסף, לפי הדיווחים בעלי הקבוצה שייח' מנסור הבטיח לגווארדיולה כי הוא יעשה מאמצים נוספים להחתים את אחד מהם בקיץ 2017.

 

 

לפי הידיעה גווארדיולה העביר רשימת שמות של שחקנים שהכרח שישארו בקבוצה בקיץ האחרון ובהם דויד סילבה, סרחיו אגוארו, קווין דה בריינה, פרננדיניו וראחים סטרלינג. המאמן הבהיר ליתר השחקנים כי במידה ולא יקבלו את דרך המשחק שלו יאלצו לעזוב את הקבוצה.

 

שייח' מנסור. הבטיח לעשות מאמצים נוספים (gettyimages)

 

הידיעה שפורסמה היום מתאימה לדברי נשיא ברצלונה לשעבר, ז'ואן לאפורטה, שאמר בקיץ כי הנהלת ברצלונה זוממת למכור את מסי למנצ'סטר סיטי, במטרה לממש את שווי השוק הגבוה שלו.

 

קשה להאמין שברצלונה אכן תסכים למכור את הכוכב הגדול ביותר שלה, אך היא עדיין לא הצליחה להגיע איתו להסכמה על הארכת החוזה שלו שמסתיים ב-2018, ולא תהיה מוכנה לתת לו ללכת ללא תמורה. כזכור, הקטאלונים הצהירו בחודש יולי כי הם יחלו בשיחות על הארכת החוזה, אך הוא טרם נחתם.

 

ניימאר. יהיה קשה יותר לשכנע אותו לעבור (gettyimages)

 

אגב, בואו של ניימאר צפוי להיות קשה יותר. הוא חתם לחמש שנים בברצלונה וסוכנו גילה שדחה הצעה של שכר שנתי בגובה 40 מיליון יורו בפ.ס.ז', מטוס פרטי צמוד לכל הטיסות שלו לברזיל ורווחים מרשת בתי מלון על שמו בקטאר.

 

ככל הנראה, הדבר היחיד שיכול להדאיג את בארסה בקשר למסי וניימאר הוא הקסם האישי והאטרקטיביות של גווארדיולה כמאמן. כזכור, בתקופתו במועדון הוא שידרג את מסי לעמדת חלוץ "9 מזויף" והפך אותו לכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה ולשחקן הטוב בעולם.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי