0:2 ללסטר אצל סנדרלנד. הפער בפסגה: 7 נקודות

אי אפשר לעצור אותו. וארדי חוגג
אי אפשר לעצור אותו. וארדי חוגג |

האליפות קרובה: צמד של ג'יימי וארדי נתן את האות לדמעות של ראניירי

(גודל טקסט)

זה מתקרב: לסטר ניצחה 0:2 אצל סנדרלנד מצמד של ג'יימי וארדי, וחמישה מחזורים לסיום העונה הפער מטוטנהאם עומד על שבע נקודות כשנותרו 15 בקופה. נראה שרק נס ימנע מהחבורה של קלאודיו ראניירי לזכות באליפות המטורפת ביותר שנראתה באנגליה מאז נוסדה הפרמייר-ליג אי שם בתחילת שנות ה-90.

 

לסטר רשמה עוד ניצחון מינימלי, ורק בדקה ה-95 וארדי סגר את הסיפור. נראה שעם הכלים שיש ברשותה היא לא יכולה להנפיק הרבה יותר. בנוסף לכך, הלחץ משחק תפקיד מרכזי אצל השחקנים, שרובם יודעים שבעוד זמן לא רב הם יגיעו לפסגת הקריירה שלהם, ממנה הם רק יירדו למטה. החלוץ עצמו גם סיים בצורת כיבושים של חודשיים, ועם שעריו ה-20-21 התקרב להארי קיין שנמצא בפסגת מלכות השערים עם 22 כיבושים.

 

 

האליפות מתקרבת (AFP)

 

השועלים היו רחוקים מלהרשים, ולמען האמת במשך דקות ארוכות היה קשה לדעת מי הקבוצה שרצה לאליפות ומי הקבוצה שעומדת לרשת ליגה. פאביו בוריני החטיא לא מעט הזדמנויות במצב של 0:0, וסנדרלנד הסתבכה עוד יותר בתחתית ולא הצליחה לצמק את הפער מנוריץ', שנותר על ארבע נקודות. לסטר התעשתה בשליש האחרון של המשחק, החלה לתקוף ולבסוף מצאה את הרשת פעמיים מרגליו של וארדי. בשורה התחתונה ראניירי סגר משחק חמישי ברציפות ללא ספיגה ועל הדרך שבר גם שיא מועדון. 

 

ללסטר נותרו כעת חמישה משחקים לסיום העונה, משחקים שעל הנייר לא נחשבים לקלים. ביום ראשון בעוד שבוע תגיע לאצטדיון קינג פאוור ווסטהאם, שעדיין לא ויתרה על החלום להגיע לליגת האלופות, ושבוע לאחר מכן תבקר שם סוונזי החלשה. שניים מתוך שלושת המשחקים האחרונים הם משחקי חוץ קשים אצל מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, ובין לבין ייערך משחק הבית האחרון נגד אברטון, משחק שבו ראניירי מקווה כבר להיות אלוף ולחגוג עם הקהל המקומי.

 

ראניירי עצמו, אגב, פרץ בבכי בסיום המשחק. אפשר להבין את המאמן, שרק לא מזמן פוטר בבושת פנים מאימון נבחרת יוון לאחר הפסד ביתי מביש לאיי פארו. סביר להניח שהאיטלקי מעולם לא חלם שאי פעם יתקרב לצמרת הכדורגל העולמי, וכעת הוא מבין שהוא עומד לזכות באליפות שתיחרט בדברי הימים של היסטוריית הכדורגל, אליפות שגם בעוד מאה שנה יזכירו אותה וידברו עליה.

אף אחד כבר לא יצליח לקחת מהם את האליפות (gettyimages)

הרכבים

סנדרלנד: ויטו מאנונה; דיאנדרה ידלין, יונאס קאבול, למיין קונה, פטריק ואן אנהולט; יאן קירשהוף, לי קאטרמול, יאן מבילה (ג'ק רודוול/69), ווהאבי חאזרי (דיים נדויה/68); פאביו בוריני (ג'רמיין לנס/76), ג'רמיין דפו.

לסטר: קאספר שמייכל; דני סימפסון, ווס מורגן, רוברט הות', כריסטיאן פוקס; מארק אולברייטון (דניאל אמארטיי/85), דני דרינקווטר, אנגולו קאנטה, ריאד מחרז (דמאראי גראי/81); ג'יימי וארדי, שינז'י אוקאזקי (ליאו אוז'ואה/62).

אווירה טובה באצטדיון האור (gettyimages)

מהלך המשחק

דקה 3

לסטר פתחה בלחץ. קאנטה בעט מחוץ לרחבה, מאנונה קלט.

דקה 14

לסטר יצאה למתפרצת, וארדי מצא נהדר את אוקזאקי שדהר מצד שמאל לעבר הרחבה וניסה להחזיר לו, ההגנה ברגע האחרון הוציא לקרן.


כמעט. אוקזאקי (gettyimages)

דקה 15

מורגן התמקם מצוין ברחבה ונגח טוב את הקרן, הכדור חלף לא רחוק מהקורה. לסטר מתקרבת.

דקה 23

הזדמנות לסנדרלנד: כדור אורך עבר את כל ההגנה אל עבר חאזרי שהיה בודד ברחבה מול שמייכל, אך הטוניסאי לא הצליח להשתלט וההזדמנות חלפה.

דקה 27

תרגיל יפה של לסטר: קרן מצד שמאל מצאה את דריקווטר חופשי לחלוטין מחוץ לרחבה. קשר נבחרת אנגליה הניף את הרגל ובעט וולה מהאוויר – הכדור טס ליציע.


דרינקווטר. הטיס את הכדור ליציע (gettyimages)

דקה 35

הזדמנות טובה לסנדרלנד: קאבול התרומם טוב להרמה מצד ימין ונגח חזק, אך הכדור חלף מעל המשקוף.

דקה 37

סנדרלנד יותר טובה בדקות האחרונות, לסטר מתגוננת. ואן אנהולט חיפש את דפו ברחבה, מורגן גלש וקטע את המסירה עם ידו. הטענות המוצדקות של החתולים השוחרים נפלו על אוזניים ערלות מצד השופט, אך השועלים חייבים להתעורר.

דקה 44

הזדמנות ראשונה ללסטר אחרי דקות רבות. אוקזאקי קיבל כדור נהדר מבעד להגנה בצד השמאלי של הרחבה. הוא הרים את הראש והעביר מסירה מדודה לווארדי, שניסה להמשיך מהאוויר אך הכדור לא התלבש טוב ומאנונה קלט ללא בעיה.

דקה 45

גם סנדרלנד נגעה ביד ברחבה. מחרז, בפעולה הראשונה שלו במשחק סבסב שני שחקני הגנה והגיע לעמדת בעיטה מצד ימין ברגל שמאל. האלג'יראי הניף את הרגל ובעט לעבר השער, יונאס קאבול עצר עם היד. הילוך חוזר מראה שבניגוד למקרה בצד השני של המגרש, הפעם הכדור היה ירוי וללסטר לא הגיע פנדל.


פעולה ראשונה טובה. מחרז (gettyimages)

דקה 45+2

בוריני קיבל כדור טוב בתוך הרחבה ובעט חזק, הכדור פגע בזרוע של מורגן, שינה כיוון וטס לשער, שמייכל הגיב טוב והדף.

Micky Adams on a big save from @kschmeichel1 at the end of that first half.  https://t.co/OTOuuuw6rt#SunLeipic.twitter.com/AMmMl2rnKV

— Leicester City (@LCFC) April 10, 2016

דקה 47

סנדרלנד מתחילה להאמין. בוריני פתח את המחצית השנייה בבעיטה טובה מצד ימין, הכדור פגע בשחקן הגנה והלך לקרן. בקרן עצמה – ההגנה התקשתה להרחיק, הכדור הגיע לבוריני שמחוץ לרחבה בעמדה טובה בעט לא רחוק מהשער.

דקה 50

הלחץ של סנדרלנד ממשיך. קאבול שיגר כדור מחוץ לרחבה היישר ליציע.

דקה 51

עוד הזדמנות לבוריני, שקיבל את הכדור על סף הרחבה ושחרר עוד פצצה – הכדור חלף סנטימטרים מהמשקוף. לא ברור כרגע מי עומדת לרדת ליגה ומי רצה לאליפות.


הגיע להזדמנויות רבות. בוריני (gettyimages)

דקה 55

הזדמנות טובה ללסטר אחרי דקות רבות. וארדי רץ במתפרצת בצד ימין ומסר כדור טוב לדרינקווטר במרכז, אך הקשר התקשה להשתלט על הכדור ומאנונה קלט.

דקה 59

לסטר מתחילה לחזור לעניינים. מחרז פרץ בצד שמאל, מסר טוב לדרינקווטר שהגיע בריצה ובעט שטוח על סוף הרחבה – מאנונה השתטח וקלט.


עוד הזדמנות טובה. דרינקווטר (gettyimages)

דקה 66

0:1 ללסטר! הנה, הם הצליחו להשיג את השער. דרינקווטר שלח כדור ארוך מאוד מאזור הרחבה של לסטר, כל ההגנה הסתכלה על וארדי חומק מאחורי כולם, דוהר לכיוון השער ומול מאנונה בועט לפינה הרחוקה וכובש את השער היקר.



עוד שער יקר. וארדי (gettyimages)

דקה 71

הזדמנות טובה ללסטר. מחרז הוליך מתפרצת מצד ימין, דהר ממחצית המגרש עד לרחבה, ניסה להכניס כדור מתוחכם לווארדי אך מאנונה יצא וקלט.

דקה 78

הרמה מצד שמאל לתוך הרחבה של לסטר, ואן אנהולט היה יכול להשתלט על הכדור 3 מטרים מהשער, אך לא הצליח והסכנה חמקה.

דקה 80

דפו ניסה את כוחו מהפינה השמאלית של הרחבה, הכדור עף לשמיים.

דקה 82

עוד הזדמנות גדולה לסנדרלנד! רודוול קיבל את הכדור בעמדה מעולה ברחבה, ולבד מול שמייכל שלח את הכדור החוצה.

דקה 83

קאנטה מסר מעולה לאוז'ואה בצד ימין, החלוץ מצא את עצמו לבד מול השוער אך מאנונה הדף טוב.


היה יכול לגמור את הסיפור. אוז'ואה (gettyimages)

דקה 90+5

0:2 ללסטר! וארדי פרץ במרכז המגרש, התנער מהשומר שלו, דהר עד השער, הטעה את מאנונה, עבר גם אותו ומול שער חשוף סגר את הסיפור.




סגר את הסיפור. וארדי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי