1:3 לסיטי אצל סוואנזי, 1:5 לליברפול על האל

| צילום: Gettyimages

אגוארו (צמד) וסטרלינג כבשו והשאירו את פפ בפסגה. ניצחון גם לטוטנהאם

(גודל טקסט)

המחזור השישי בפרמייר-ליג נפתח עם ניצחון מוחץ של מנצ'סטר יונייטד על לסטר 1:4, גם היריבה העירונית של השדים האדומים השיגה ניצחון ליגה חשוב. סיטי גברה 1:3 בחוץ על סוונזי בשחזור המשחק בסיבוב השלישי של גביע הליגה מוקדם יותר השבוע. ליברפול מחצה 1:5 את העולה החדשה האל סיטי. טוטנהאם השיגה 1:2 חשוב במידלסברו ובורנמות' ניצחה 0:1 את אברטון והנחילה לטופיז הפסד ראשון העונה. במשחקים נוספים קריסטל פאלאס הפכה פיגור 2:0 ל-2:3 הירואי על סנדרלנד וסטוק סיימה ב-1:1 מול ווסט ברומיץ'.  

סוונזי – מנצ'סטר סיטי 3:1

סרחיו אגוארו ריצה את העונש ההרחקה ועלה בחוד של פפ במקומו של נוליטו שראה אדום במחזור הקודם. דויד סילבה שהיה בספק פתח בקישור לצידו של דה בריינה. בדקה ה-9 בקארי סאניה מצא ברחבה את אגוארו שהסתובב ושלח בעיטה מדויקת בין רגליו של פביאנסקי (צפו בשער). כעבור ארבע דקות סיגורדסון הכניס כדור ליורנטה שניער את אותו סאניה ושלח טיל לפינה של בראבו. 


אגוארו. מצא את הרשת כבר בפתיחה (Gettyimages)

בדקה ה-65 סיטי קיבלה פנדל גבולי על ספק עבירה על דה בריינה. אגוארו עמד בלחץ ועם פננקה כבש את השני שלו במשחק. לאחר השער סוונזי, שנראתה טוב לאורך כל המשחק שלחה יותר שחקנים להתקפה במטרה להשוות ונענשה על כך. סטרלינג סיים בסטייל מתפרצת קלאסית וקבע את תוצאת המשחק.

הרכב מנצ'סטר סיטי: קלאודיו בראבו; אלכסנדר קולארוב, ניקולאס אוטמנדי, ג'ון סטונס, בקארי סאניה (פבלו סבאלטה 78); פרננדיניו, דויד סילבה, אילקיי גונדוגאן (פרננדו 68), קווין דה בריינה (חסוס נאבס 81), ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו.

ליברפול -האל סיטי 1:5

לקלופ יש מאזן מצוין מול הגדולות באנגליה וכבר ניצח העונה את ארסנל וצ'לסי, אך כמו המנג'רים שקדמו לו מחליק מול הקטנות וכבר רשם העונה הפסד 2:0 מול ברנלי. מול האל סיטי המנג'ר הגרמני עלה עם ההרכב החזק ביותר שלו, כשהשינוי המשמעותי ביותר ב-11 של ליברפול לקראת המשחק הוא בין הקורות, כאשר הגרמני לוריס קריוס, שהגיע הקיץ ממיינץ פתח לראשונה בליגה וככל הנראה ייקח את אפודת השוער הראשון מסימון מניולה שיירד לספלס. 


שחקני ליברפול במצב רוח מצוין (AFP)

בדקה ה-17 פליפה קוטיניו חדר לרחבת האל והשאיר לללאנה שגילגל פנימה. כעבור 13 דקות ליברפול קיבלה פנדל על נגיעת יד ברחבה. אלמוחמדי ראה אדום ומילנר הכפיל את התוצאה, כשדייק מהנקודה הלבנה. הטיילת ברחבת האורחים נמשכת: ללאנה מסר למאנה, שללא שום הפרעה מצד הבלמים של האל, הסתובב וירה לפינה של מרשאל. 0:3 למייטי רדס בהפסקה.

המחצית השנייה נפתחה עם השער המצמק של מיילר: כדור קרן של האורחים לא הורחק כראוי וקשר של הנמרים הפציץ פנימה משבעה מטרים. אבל כעבור דקה בלבד קויטיניו הניף את רגלו הימנית ושלח טיל מחוץ לרחבה לרשת של האל. בדקה ה-71 סטארידג' המחליף נדחף ברחבה ומילנר כבש את הפנדל השני שלו במשחק.


מילנר חוגג עוד פנדל מוצלח  (AFP)

הרכב ליברפול: לוריס קריוס; נייתן קליין, ג'ואל מאטיפ, ראגנר קלאבן, ג'יימס מילנר; ג'ורג'יו ווינדלום, ג'ורדן הנדרסון (אמרה צ'אן 75), אדם ללאנה (דניאל סטארידג' 69); סאדיו מנה, רוברטו פירמינו, פיליפה קוטיניו (מרקו גרויץ' 75)

משחקים נוספים: 

מידלסברו – טוטנהאם 2:1 (גיבסון 65 – סון 7 ו-23)

בורנמות' – אברטון 0:1 (סטניסלאס 23)

סטוק סיטי – ווסט ברומיץ' 1:1 (אלן 73 – רונדון 90)

סנדרלנד – קריסטל פאלאס 3:2 (דפו 39 ו-60 – לדלי 61, מקארתור 76, בנטקה 90)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי